svmnb1

Leuke deal gemaakt met Nico @svmnb1 Het geld was koud 1 min overgemaakt en ik kreeg al een track en trace code. Volgens mij woont hij in het Postkantoor :rofl:

Thnx Nico! :+1:

1 like

Horloge gekocht van Nico. Ging lekker soepel, communicatie was helemaal prima en verzending precies zoals afgesproken.

Dank je wel Nico :+1:

1 like

Ook hier een positieve ervaring met Nico. Een mooi horloge overgenomen dat de verwachtingen overtreft.
:+1: thanks

1 like

Seiko jubilee bandje overgenomen van Nico @svmnb1. Prettige communicatie en snelle deal gesloten. Top :+1:

1 like

Bandje overgenomen van @svmnb1 , zeer positief ervaren; goed ingepakt, snel verzonden. Bedankt :ok_hand:

1 like

Ook een band overgenomen van @svmnb1, net als al mijn voorgangers de overname als zeer prettig en vlot ervaren.

Dank je wel Nico!

1 like

Tijdje terug een handwinder overgenomen van @Svmnb1 prettige communicatie en snelle verzending. Top!

1 like

Vandaag een schitterende King Seiko overgenomen van Nico @svmnb1 na een vlot tot stand gekomen afspraak en zeer prettige overdracht. Aanrader!

1 like

Gisteren een prachtige Constellation c-shape overgenomen van Nico @svmnb1. Snelle en duidelijke afspraken met hem gemaakt en nog dezelfde dag een nieuw horloge om mijn pols. TOP

Vandaag een super mooie Q Timex ontvangen van Nico (@svmnb1)

Blij mee! Zoals afgesproken; makkelijk, netjes en snel geregeld.

Graag tot de volgende Nico.

Vlotte deal gemaakt met @svmnb1
Reageert vriendelijk en snel en het horloge werd netjes verpakt en snel verzonden.
Fijn zaken doen, zeker een aanrader :+1:t3:

1 like

Mooie Maen verkocht aan Nico. Snel bod, snelle betaling, goede communicatie - aanrader!

1 like

Recentelijk een leuke ruildeal gedaan met Nico aka @svmnb1. De Tissot die ik verkreeg is zeer mooi maar de werking jammer genoeg niet, dit had Nico zelf niet gemerkt, maar hij heeft meteen een commercieel voorstel gedaan en volgt de zaken goed op!

Prima communicator, zeer professioneel en correct man. Ik zou elke (ver)koper aanraden zaken met hem te doen! Hij heeft ook net een bende leuke Seiko’s in het blauwe gedeelte gegooid, dus sla jullie slag!

1 like

Een horloge gekocht van Nico @svmnb1.
Fijne en snelle communicatie, super snel verzonden en goed verpakt !

100% Top!

1 like

@svmnb1 heeft een Seiko van me overgenomen in een deal met prettig en vlot contact. Super afgehandeld en dank je wel Nico, anytime again. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @svmnb1.
Goede communicatie en snelle betaling.
Voor herhaling vatbaar. :ok_hand:

1 like

Horloge (Seiko) verkocht aan Nico, @svmnb1. Soepele communicatie, snel geregeld. Kortom; goed om zaken mee te doen! Zeker een aanrader!

1 like

Mooie King Quartz gekocht bij Nico @svmnb1.
Afspraken en ontvangst via verzending prima.
Klein probleem met quickset direct en netjes opgelost.
Ben blij met dit mooie horloge en koopproces.
Dank.

1 like

Horloge verkocht aan @svmnb1. Vriendelijk en enthousiast lid, dus echt een aanrader!

1 like

Ik kocht al enige tijd geleden een prima Pulsar G10 van Nico. Alles was perfect, zowel horloge als koopproces. Dank, Nico! Groet, Alphons

1 like