svmnb1

Bandje verkocht aan @svmnb1 , goede communicatie en snelle betaling; top!

1 like

Mijn Seiko World Timer is in goede handen gekomen bij Nico, alias @svmnb1.

Zeer prettig zaken mee gedaan, vlot en vriendelijk.

Een aanrader voor anderen.

1 like

Mooie Strela overgenomen van @svmnb1. Vlotte communicatie en versturen. Dik in orde!

Vorige maand een ‘bosje’ NATOs verkocht aan Nico alias @svmnb1. Prettige communicatie en fijne deal.

Vandaag een Seiko 6139 opgehaald bij Nico, alles was prima in orde en even een prachtige Zenith Prime gezien :heart_eyes:

1 like

Vandaag heb ik een Seiko 7005-7110 bij Nico opgehaald. Was een leuke ervaring. Nico, bedankt.
Groet. Richard.

1 like

Seiko overgenomen van Nico, super geregeld. Aanrader.

BFK van @svmnb1overgenomen. Prima deal en alles volgens afspraak. :+1:
Nico bedankt.

1 like

Horloge geruild met @svmnb1, Nico.
Ik had exact het horloge wat hij zocht, en hij had er een die ik al langer op m’n lijstje had.

🖒🖒🖒

1 like

Zojuist een schitterende Zenith Prime opgepikt bij Nico.

Goede communicatie, goede afhandeling, top!

1 like

Vanavond een vintage chrono opgehaald bij @svmnb1 naar volle tevredenheid! Fijn zaken doen!

1 like

Bracelet gekocht bij @svmnb1. Goede gang van zaken, vriendelijk en komt afspraken na.

Aanrader.

1 like

Bandje verkocht aan Nico @svmnb1. Vlotte en heldere communicatie. Prima deal. Aanrader!

1 like

Ik heb mijn Hamilton Field handwinder aan @svmnb1 verkocht en dat was een nette en vlotte deal. Hij heeft een keurig bod gedaan naar waarde en dat heb ik dan ook geaccepteerd. Mede door dit faire bod groeit de gunfactor en is afscheid nemen van een mooi horloge een stuk aangenamer :+1:

Nico nogmaals voor de goede zaken en de snelle afhandeling!

Een aanrader!

1 like

Vandaag een mooie vintage Seiko mogen ontvangen van Nico @svmnb1.

Zeer vlotte deal, prettige communicatie, ik kan hier niks slecht over zeggen. Top!

1 like

Prachtige Citizen Chrono overgenomen van @svmnb1 …De deal ging heel soepel en
snel verstuurd dus nog net voor oud&nieuw binnen…super :+1::grinning: .

Bedankt Nico :ok_hand:

1 like

Ontzettend prettige ervaring gehad met @svmnb1 als koper. Betaalde snel en was in communicatie vriendelijk. Nico is :ok_hand:t3:.

1 like

Zeer aangename ervaring met Nico @svmnb1. Prachtige Hamilton Pan Europ overgenomen. Communicatie over&weer zeer vlot en verzending was ook meteen geregeld. Perfect! Dank Nico :+1:

1 like

Super snelle en prettige communicatie, in record tempo verzonden, goed verpakt en twee leuke horloges die aan de verwachting voldoen. @svmnb1, Nico, superrrrr bedankt!
Mvg. Bertjan

1 like

Net een seiko overgenomen van @svmnb1. Communicatie was zeer vlot en zonder problemen. Alles was mooi op tijd verzonden en goed aangekomen. Heel erg bedankt nico, top!

1 like