Jij mag hier helemaal niets verkopen zo werkt het hier niet.
Als je elkaar gewoon een PB stuurt, komt het allemaal dik in orde. Of mag je als TL-1 ook geen PB ontvangen?
Als basisgebruiker niet volgens mij. Maar inderdaad waarom zou je jezelf aan deze regel houden opgesteld door de eigenaar van wie je hier gratis mag deelnemen. Ook nog eens gemaakt om jou als lid te beschermen tegen eventuele onbetrouwbare verkopers.
Je hebt misschien gelijk. Ik vroeg mij dan ook niet af of je als TL-1 berichten mag versturen, maar of je ze ook mag ontvangen? De beslissing om als HF lid een berichtje te sturen aan een nieuw lid, omdat er misschien de mogelijkheid is iets te verwerven is naar mijn idee de verantwoordelijkheid van dat forum lid zelf, daar heb je de ‘regels’ niet voor nodig en daar overtreed je ook geen regels mee. Het eventuele risico neem je zelf en dat moet ook kunnen zonder dat iemand (of een forum moderator) is die over je schouder meekijkt. Dat je als kakelvers nieuw aangemeld lid (verkapte) aanbiedingen doet buiten het blauwe deel is een ander verhaal. Daar ben ik ook niet voor. Maar als ik als forum lid daar toch op in wil gaan is dat mijn eigen beslissing. Dus: spreek mij niet aan hierop maar het nieuwe forumlid dat (mogelijk uit onwetendheid) laat weten dat ie wat voor iemand te koop heeft, terwijl dat eigenlijk niet mag. Om iemand die zo’n foutje maakt als nieuw lid gelijk als
aan te duiden, gaat mij veel te ver!
Mijn 2 centjes.
Hoezo dat is gewoon een algemene opmerking en heeft geen enkele betrekking op dit nieuwe forumlid. Snap niet hoezo dat veel te ver zou gaan. Als je hier reeds wat langer actief bent dan is dat nog steeds geen garantie over betrouwbaar of onbetrouwbaar zijn maar het helpt wel om iemand zijn forum activiteiten een beetje te bekijken.
Ook daarin heb je helemaal gelijk.
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Mag (kan) je als TL-1 ook PB’s ontvangen?
Stuur de man een PB. Dan weet je het het eerste
Excuses zo bedoelde ik het niet.
Mijn fout
Had de voorwaarden niet goed bekeken
Hoi Gerjon
Allereerst Welkom op het forum !
En wat leuk dat je wellicht nog wat aanwinsten hebt voor mijn verzameling.
Mijn excuses voor de toon die bepaalde medeforummers menen te moeten aanslaan, persoonlijk schrik ik daar nogal van en vind ik dat ook totaal niet nodig. Niet de manier hoe je een nieuwe horloge enthousiasteling welkom heet en eventueel te wijzen op een foutje dat hij maakt.
Maar wellicht heeft de betreffende persoon een ontzettend vervelende tijd achter de rug en meent hij zijn grieven kwijt te moeten door dergelijke berichten te schrijven. Ik heb ook welleens een rotdag dus vergeef het hem s.v.p.
Ben benieuwd wat je allemaal hebt, Swatch gekkies zijn er niet zoveel op dit forum dus ik ben allang blij dat ik een lotgenoot gevonden heb
Ach een sneeuwvlokje, nou veel plezier met je Swatch horloges verder hoor.
Neuh hoor verlaag me alleen niet naar uw niveau.
Ga het hier verder ook bij laten … joe joe !
Ik kan niet de enige zijn die nu dat debiele deuntje weer in zijn hoofd heeft.
Sorry
Nou zeg.