Swatch Big Bold Planets - Moonswatch alternatief?

Mooi hoor!

1 like

Lelijk, maar niet onaardig. Kortom: een Swatch.

1 like

Het enige dat mij dan stoort is dat je voor €90 een g-shock hebt met 20bar water resistance en je hier niet eens mee kunt zwemmen (zelfde geldt voor de moonswatch)

En aangezien dit alleen matched bij een walgelijke zwembroek een gemiste kans :grin:

2 likes

Ik heb al een 2-tal G-Shocks hoor, dus dat komt wel goed. Afwisseling is voorhanden.

Jij hebt duidelijk mijn zwembroeken nog niet gezien :joy:

1 like

Beetje wel hè?

1 like

Ik bedoelde eigenlijk dat het erg gaaf zal staan bij walgelijke zwembroeken maar door de lage WR toch wel jammer :grin:

2 likes

Niet verkeerd. Alleen: 47mm ??? Hoe dan?
En dan 30m WR, voor een hebbeding dat juist zo leuk lijkt voor strand en zwembad.
2 Leuke bandjes erbij is wel weer mooi gedaan.

1 like

Lelijk.

Ik zoek wel eens op Chrono24 naar “nos” horloges en het valt op hoeveel Swatches er sinds de MoonSwatch hype zijn bijgekomen, uiteraard tegen hogere prijzen dan voor de craze.

Of het valt mij op, dat kan ook.

1 like

Ik vind het geen succes

1 like

‘Beauty’ is in the eye of the beholder. :heart_eyes:
‘Ugliness’ uiteraard ook. :joy:

47mm… Big Bold he :wink:
Hoogte is 44,80mm volgens Swatch, zou dat lug-to-lug zijn?
Inderdaad, enorm jammer van de WR.
Op de Nederlandstalige website staat wel dat hij waterafstotend is :rofl:

Wauw! Ik ga er ook een kopen als ik weer eens langs de swatchshop kom. En inderdaad: die kleuren zijn allemaal leuk, moeilijk kiezen. Ik ben de festivalleeftijd ook allang voorbij, maar ze hebben een grote aantrekkingskracht oo mij.

1 like

Mja ik ga er altijd van uit dat er zoiets is als universeel lelijk, om binnen de thematiek te blijven, maar dan zie ik mensen met letterlijk misvormde honden rondlopen en realiseer ik me dat ik ooit heb overwogen om zo’n haarloze sphynx kat aan te schaffen, je weet wel zo’n huidplooigeworden nachtmerrie, dus ik moet toegeven dat je een punt hebt.

Hoe dan ook, mijn polsen zijn te dun voor deze paëllapan meets waterverfdoos.

1 like

Volgens mij hebben ze de ontwerpers van de Moonswatch promotie gegeven om vervolgens de gaten in het designteam op te vullen met ontslagen Invicta personeel.

1 like

Super! Doen, dan voel ik me niet meer zo alleen :grin:

Daar zijn ze al meer dan 2000 jaar over aan het filosoferen.

:rofl:

Gelukkig geen designers die al meer dan 50 jaar dezelfde horloges ontwerpen… :stuck_out_tongue:

1 like

Jazeker

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:Vind ik wel een mooie omschrijving. Maar ik vind ze leuk, juist omdat ze zo schreeuwlelijk zijn. Ze kunnen zo helemaal niet dat ze juist bijzonder worden.

1 like

Wegwerpen ga ik niet snel doen. :innocent:
Ik troost me met het feit dat de meesten hier meer dan 140€ afschrijven wanneer ze flipperen voor iets nieuws.

1 like

In plaats van een NA topic aan te maken, snel hier even posten: ik heb ze vandaag alle 4 ontvangen. Ik ben alvast super blij. :star_struck:

Als je ze 1 voor 1 bekijkt, merk je telkens subtiele verschillen (*). Verrassend dat ze dit voor die paar centjes kunnen doen. Hehe, zelfs aparte kronen voor elke Swatch.

Ze dragen enorm goed en licht. De banden zijn heel soepel en het ontwerp maakt dat ze zelfs op kleinere polsen aangenaam dragen. Als ik wat apart wil doen, dan weet ik wat ik ga dragen deze zomer. :clown_face:

Status van de Swatch collectie - deel I :wink:

(*) Edit: nu ik dit terug lees: er zijn ook minder subtiele verschillen :laughing:

1 like