Swatch Big Bold Planets - Moonswatch alternatief?

De Swatch groep heeft een briljante zet gedaan met de Moonswatch. Het doet me denken aan wat Marvel heeft gedaan met haar superhelden universum. Het opent deuren naar nog veel meer…

Maar nu de Moonswatch hype al een tijdje over is (voor mij dan toch), kwam ik bij deze leuke alternatieven van Swatch terecht. Het universum gaat blijkbaar verder ontleed worden. Hetgeen met de Moonswatch gestart is, gaat hier verder. Nuja, eigenlijk is het in 1969 gestart… :stuck_out_tongue:

Getuige is daarvan deze Big Bold Planets serie:

• 4 verschillende horloges, elk met een thema
  • voor 140 Euro lijkt de prijs in ieder geval in verhouding tot wat aangeboden wordt. Een setje van 4 dat betaalbaar blijft :wink:
  • ooh, ze zijn online reeds te verkrijgen!
  • komt met 2 silicone banden in complementaire kleuren
  • wijzerplaten hebben allemaal een apart design
  • zomerkleuren, misschien wat teveel voor sommigen?
  • er staat geen Omega op de dial

Big Bold Planets Second Home

Big Bold Planets Oops!

Big Bold Planets Touchdown

Big Bold Planets Come in Peace!

Meer info:
https://www.swatch.com/nl-be/big-bold-planets.html

Wat vinden we hiervan?
Ik denk dat ik de blauwe ga bestellen als fun zomerhorloge… :sunglasses:

11 likes

Leuk spul :partying_face:

1 like

Ik vind die paarse wel walgelijk leuk :grin:

1 like

Lekkere kleurtjes voor de zomer. Wel groot… maar daardoor ook meer kleur :crazy_face::crazy_face:.

Voor dat geld leuk strand- of festivalhorloge.

1 like

Waar zit het Omega logo?

5 likes

Wat doen deze op StockX?

2 likes

Te weinig Omega, teveel Swatch.

5 likes

Lekker kleurrijk. Maar toch niet helemaal mijn ding…

1 like

Zien er tof uit. Niet mijn stijl, maar kan me voorstellen dat je hier heel bij van wordt.

1 like

:sweat_smile: zou die de uren ook in spiegelbeeld aangeven?

1 like

Wat een baggerkleuren :joy::joy:

1 like

Met 47mm doorsnee voor mij een beetje te

:slight_smile:

1 like

Ze zijn leuk!

1 like

Lijkt nog ok op deze foto.
Ik denk dat de lug2lug nog wel meevalt. Maar 47mm is inderdaad heftig…

Zeker niet voor iedereen. Kinderhorloges, en dan ook nog te groot

1 like

Ik kan me niet echt begrijpen hoe je dit een alternatief kan vinden op het feit na dat het en een swatch en een planeten thema heeft.

Man wat zijn dit lelijke dingen zeg, veel te groot en foei lelijke kleuren.

1 like

Het kind in mij wilt er 1.
Het kind in mij wou ook een Moonswatch… :crazy_face:

1 like

Inderdaad, meer is er ook niet te zoeken…
Voor mij is het een alternatief. Een Moonswatch kan ik momenteel niet krijgen, en deze wel… :grin:

1 like

Het is dat je het vraagt, het lijkt alsof het uit een verrassingsei komt en niet mijn kopje thee.

2 likes

Ik heb ze alle 4 gekocht! :see_no_evil:

Een coup de coeur… :heart_eyes:
Ik kon niet kiezen welke kleur ik wou proberen. Dan maar 4 splinternieuwe Planetswatches voor de prijs van 1 2dehandse Moonswatch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Waarom?
Dat zit ik me nog steeds af te vragen. :clown_face:
Is het mijn vrouwelijk kantje dat zich blind staart op die flashy kleuren?
Het kind in mij dat bovenkomt? Wil ik mij nog jeugdiger voordoen dan ik in werkelijkheid ben? Mijn avatar -die toch wel enige real-life gelijkenis vertoont- bewijst dat mijn jeugdjaren ver achter mij liggen.
Heb ik een vorm van dwangmatige verzamelwoede? Welke keurige horlogeverzamelaar koopt er nog een Swatch? Of zelfs 4 Swatches?
Ben ik dan een gewillig slachtoffer van de Swatch marketing afdeling? En dat terwijl ik steeds stoer wil doen, zelf wil blijven beslissen en me niet wil laten beinvloeden door enige vorm van marketing taktieken?

Het is wel zo dat ik graag eens buiten de lijntjes kleur en gek wil doen. :crazy_face: Kwestie van je horizon netjes te verbreden.

En ik was enigszins uitgekeken op die Submariner afgeleiden die je overal tegenkomt. Aan inspiratie ontbrak het hier zeker niet, het Swatch ontwerp team heeft zich kunnen uitleven met deze toch wel unieke over-the-top ontwerpen.

Ziezo, nu maar afwachten hoe ze irl zijn.
En of ze ook gedragen gaan worden.
On second thought… ik kan ze nog altijd aan mijn kinderen kado doen… :grin:

17 likes