Swatch Body & Soul

Omdat ik nog geen Swatch in mijn verzameling had, wat natuurlijk niet kan als verzamelaar, heb ik er uiteindelijk een gekocht.
Aangezien ik ook nog een skeleton moest hebben vond ik het een goed idee om dat dan maar te combineren.
Tuurlijk een Oris skeleton is veel mooier, maar die kan ik even niet betalen :slight_smile:

Ik ben er erg blij mee, ik heb hem met zowel de metalen als lederen band. Kan ik weer lekker wisselen.

nice, met een knipoog

Helemaal niet verkeerd.
Beter dan al die chinese fantasiemerken met skeleton.
Dit is tenminste een echt merk.
Best een leuke skeleton en door de witte wijzers goed afleesbaar,
veel plezier ermee.

groetjes Lenno

Dat was ook een reden om te nemen, wel gewoon goed afleesbaar.

alhoewel deze wel erg mooi is

Maar dit is ook erg leuk en goed betaalbaar.

Echt een leuk ding man! Gefeliciteerd.

Ja ik vind die Oris toch wel wat meer klasse uitstralen. Maar dat doet het prijskaartje ook :slight_smile: Desalniettemin leuk horloge hoor, die Swatch!

Gaaf :slight_smile: Van harte!

Leuk zo een skeleton! Grappig dat er op het uurwerk water resistant staat ipv op de deksel =P… daarnaast had ik ook nog nooit eerder een ‘dicht’ ankerrad gezien =)

Proficiat!

Goed uitgevoerd maar niets voor mij, ik moet veel te lang kijken om de wijzers te vinden. Maar wel leuk om het uurwerk helemaal te zien.

van harte met je nieuwe aanwinst, leuke klok …als ik bij de swatch store rond loop moet ik ook altijd even naar dit model kijken :smiley: