Swatch fifty fathoms Arctic Ocean

Soms heb je wel eens dat je iets doet waar je niet helemaal over nadenkt. Afgelopen week in Miami geweest en opzoek gegaan naar een snoopy. Helaas waren die er niet… toen in een impuls deze maar gekocht. Nu ik weer terug ben in Nederland heb ik er nog niet op of om naar gekeken… Dus mag hij de collectie alweer verlaten. Voorkeur gaat uit naar verkoop. Of er moet iemand echt iets leuks te ruil hebben zonder al te veel bijbetaling van mijn kant. (Denk aan een tag heuer 1000 professionel)…

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Swatch fifty fathoms Arctic Ocean
Diameter:42,3
Leeftijd: 26 april 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):26 april 2024
Factuur en/of certificaat: garantie bewijs en pin bon
Originele doos en/of eventuele accessoires:doos en omdoos
Verzendkosten of afgehaald:Kan beide bij verzending kosten en risico voor koper
Conditie (krassen, werking etc):nieuw (plastic zit er nog op)
Soort uurwerk en kaliber: SISTEM51 mechanisch uurwerk
Vraagprijs:375,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

IMG_9059
IMG_9056
IMG_9055
IMG_9054
IMG_9053

4 likes

Upje! En naar 375,- inclusief verzendkosten

Up….en naar 370,-… veel lager gaat het niet worden dan blijft hij gewoon