Swatch gevonden

Hallo Horlogevrienden,
Ik vond bij de kringloop in Zwolle deze leuke Swatch. Hij is duidelijk geinspireerd door de Rubiks Cube wat een enorme hit was eind jaren 70 van de vorige eeuw. Hoewel er nu ook nog steeds gasten zijn die er een wedstrijd van maken om die kubus in minder dan 10 seconden op te lossen. Anyway, Ik ga er een nieuwe batterij in doen en ga er vanuit dat hij dan weer zal lopen. Het enige is dat het bandje best versleten is (de vellen hangen erbij). Weet iemand hoe ik nog aan zo’n bandje kan komen. Of denk jij: ‘hé, die ligt nog in mijn la’. Ik hoor het graag.

8 likes

Leuke vondst!

Ik google net naar swatch strap rubik’s cube en kwam o.a. deze tegen:

Wellicht teveel van het goede, maar toch.

1 like

Geweldig, daar zit het verkeerde bandje (voor mij de goede) om. Ik ga er eens mee praten. Thanks voor deze tip :+1:

1 like

Heb zojuist een bod gedaan op het bandje. :smiley:

1 like

Even afwachten dus. En anders wellicht het hele exemplaar voor donor onderdelen, naast het bandje.

1 like

Had ik al aan gedacht, maar volgens mij is de Swatch niet uit elkaar te halen toch?

Geen idee eigenlijk.

RolSeiIWCGshock, staat dit voor de merken die je hebt?

Wordt een aardige naam als je je Swatch eraan moet toevoegen :stuck_out_tongue:

RolSeiIWCGshockSwa :joy:

1 like

Leuke vondst. Het model is een GB231 ‘Cube Explosion’, wellicht helpt dat bij de zoektocht naar een bandje.

1 like

Kleine_gup_in_grote_oceaan vond een aanbieder op Ebay (Ukraine) en ik heb zojuist een bod gedaan op het bandje. Hoop dat het lukt

2 likes

Klopt deze Swatch horloges kunnen niet uit elkaar je kunt er alleen de batterij van wisselen via het dekseltje aan de achterkant

Ja. Onder anderen. In het begin had ik best een wilde verzameling. Nu is er iets meer richting in gekomen. De rolex is er eentje uit 1917. Dus een van een andere categorie als waar nen nu allemaal overheen valt.

1 like