Swatch groep niet bereikbaar?

Beste allen,

ik heb zojuist een mail de deur uitgedaan richting de Swatch Group in Eindhoven, met een verzoek om dealerinformatie, alleen ik krijg de mail teruggestuurd dat ie niet is verzonden.

Het mailadres dat ik gebruikt heb is: marketing.tissot@nl.swatchgroup.com

Heb ik een verkeerd adres gebruikt of is er iets anders aan de hand?

en extentie met eerst.nl en daarna.com kan volgens mij niet werken. Adres lijkt me onjuist.

Hoi Hans, dit wist ik niet. Maarje kan best gelijk hebben.

Ik heb de info overigens van de Tissot website, als iemand een wel werkend adres heeft hoor ik dit graag.

  • The Swatch Group (Netherlands) BV
    Postbus 511
    5600 AM Eindhoven
    Netherlands

+31 40 21 999 99
+31 40 21 999 88

marketing.tissot@nl.swatchgroup.com

www.tissot.ch

hcptdg Schreef:

en extentie met eerst.nl en daarna.com kan volgens
mij niet werken. Adres lijkt me onjuist.

In dit geval is nl het subdomein van het domein swatchgroup.com. Technisch is het adres correct.

probeer alleen eens info voor de @. vaak is dat voldoende

Zou het niet een goed idee zijn om even te bellen, zij zullen het adres vast wel weten denk je niet?

De extensie @.nl.swatchgroup.com is overigens zeker juist. De fout zit hem dus in het gedeelte vòòr de @.

probeer t eens hiermee:

swatch@nl.swatchgroup.com

succes

Adres klopt wel want ik heb er gewerkt.
Dat adres wat Maurits noemt zou ik niet gebruiken want dan komt ie nooit aan bij Tissot.

Stuur me even een PM dan geef ik je een telefoonnummer waar je heen kunt bellen

Ik had t verkeerd geinterpreteerd.
probeer het eens hiermee
marketing.tissot@nl.swatchgroup.com

Maar je kan ook hier kijken

http://www.tissot.ch/?mod=stores&action=search&search=&regions=1&countries=132&countryregions=&option=cs

Bij cities je stad uitzoeken en dan de winkel onder stores