Swatch Irony automatic op tijd zetten

Ik moeten een swatch irony chrono op tijd zetten en ik wil de transparante achterdeksel eraf halen.
Hoe zit dit vast ?

Ik vrees dat we zonder foto en duidelijker omschrijving hier niks mee kunnen

Dat gaat niet lukken zonder slopen want die Swatch kasten zijn niet te openen (achterdeksel is permanent dicht gelijmd)

1 like

Hoe bedoel je op tijd zetten?
Is er een wijzer verschoven?
Ik heb ooit met een glasafnemer de deksel er af kunnen nemen van een automatische swatch deze had alleen een kunststof kast en kunstof deksel.

1 like

Klopt dat dit is hem. dank voor de info

Hij loopt veel te snel dus ik wil proberen de rotor veer te verstellen dat hij langzamer gaat lopen.

Mischien dat een Swatchboetiek je kan helpen.

1 like

Nee ik wil dat zelf maken. Zou dit met kunststof bol horlogeglas te maken zijn. ?
Nieuwe achter deksel. ?

Mogelijk dat Swatch het gratis voor je kan oplossen,
ze hebben vaak acties waarbij ze gratis batterijen en gratis bandjes verwisselen

1 like

Ze moeten m opsturen. Kan niet in de winkel. Biertje kost overigens 40 euro dus dat valt wel weer mee.

even terzijde … die nieuw Swatch automaten zouden in geval van afwijken met behulp van een laserstraal worden bijgesteld ?

Vind je?..:smile:

Hoi, deze niet ik heb hem eerst met de föhn warm gemaakt en eraf gekregen en het is niet gelijmd.

1 like

Met een beetje geluk is het uurwerk allen gemagnetiseerd, dit is met de juiste apparatuur in 1 minuut te verhelpen. Als dat het niet is dan wordt het lastig.

is hij niet gemagnetiseerd?