Swatch X AP only

Zul je zien, dat als je ze online besteld je ze eerder in huis hebt :rofl:

Ik hoop dat ze leveringsproblemen hebben en morgenochtend aangeven dat ze alleen online gaan verkopen.

2 likes

Dit zou het aller mooiste zijn wat er kan gebeuren

1 like

Gaat zo te zien een gezellige avond en nacht worden in Utrecht :sweat_smile:

2 likes

Zonder baan op de linkerbaan denk ik

2 likes

Dit is toch gewoon ziek. Mensen gedragen zich alsof er een beperkte oplage is 100 stuks.

Dat zo’n horloge willen hebben prika, doe je ding. Ik hoef hem niet. Maar dit slaat toch nergens op.
Wacht een paar dagen of bestel hem online…

1 like

Ik denk dat ze hier bij Swatch ook wel van geleerd hebben en dat ze de oplage expres wat hoger hebben gemaakt. Lekker de scalpers met hun zakhorloge laten zitten. Ik hoop dat ze er 10 kopen en niet kwijt raken omdat ze ruimschoots op voorraad zijn.

1 like

Voor alle 8 is dat best een scherpe prijs!

1 like

Begint wel steeds drukker te worden

Protest van XR…?

1 like

Nee dit schijnt om de hoek te zijn bij de Swatch shop

Ik kom uit het oosten dus weet niet 100% zeker of het klopt

1 like

ME en politie gaan zo de rij wegvegen, geen stress

9 likes

Kans is volgens mij ook best groot dat de scalpers ermee blijven zitten. Denk dat er weinig mensen zijn die een dikke premium betalen voor iets dat geen geen limited edition is

1 like

We kunnen dit ook een keer vanuit een andere kant bekijken en beoordelen. Deze mensen nemen de moeite op een legale manier hun geld te verdienen. En zolang er mensen zijn de een flinke meerprijs betalen om als 1 van de eersten zo’n ding te hebben, waarom ook niet?

Ik zie liever dat mensen het op deze manier proberen, dan dat mensen het horloge van mijn pols proberen te roven, of in mijn huis inbreken om daar hun geld mee te verdienen. Om nog maar niet te spreken over de wel bekende babbeltrucs om sieraden en geld van bejaarde mensen af te troggelen.

En meer on-topic: ik vind het een grandioos marketing concept, misschien nog wel beter dan de Moonswatch, de Blancpain vond ik zelf iets minder logisch, omdat ze er minder mensen mee aanspraken. Het merk is gewoon veel minder bekend. Dit concept kan ze wel een heel erg veel winst gaan geven.

Wil ik hem zelfs hebben? Nee! Maar de doelgroep kan wel een echte AP kopen, dus geen fake op vakantie in een warm land.

6 likes

Je eerste 3 alinea’s waren prima

Maar dan ga je toch nog rare dingen zeggen op het einde

2 likes

Voor de doelgroep is het ook een echte AP!

Tja. Ik weet niet wie de doelgroep is maar als dat kindjes onder de 12, en/of leden van de jostiband zijn dan geloof ik je.

Maar voor ieder ander zou dit geen echte AP moeten zijn

Verder mag iedereen het leuk vinden hoor.vind ik helemaal prima

Sowieso al leuk hoeveel reuring er is

3 likes

Echt al zo druk in Utrecht?

2 likes

Gelukkig is het mooi weer :smile:

1 like

Ja, sta je al in de rij?