Is denk ik AI of ze hebben allemaal een dresscode afgesproken voor deze speciale release
Als ik even snel de foto scan heb ik ook niet het idee dat er HFâers tussen staan. ![]()
Heeft iedereen het bericht wel gekregen dat het een zakhorloge is??
Maakt de scalpers niets uit. Bovendien kun je de uurwerken uitklikken en horloge bandjes zijn al in de maak, zelfs bij gerenommeerde webwinkels.
Mumbai ook ![]()
Heeft denk ik iets te maken met het niet in een rij kunnen staanâŠ
Mooie actie. Is dit de aandacht die ze willen?
Vind een winkel staat erbij ![]()
Ze zijn vergeten erbij te vermelden âzolang de voorraad strektâ
mogge⊠![]()
Dan werkt de kunstmatige hype niet meer⊠De MoonSwatch kwam ook pas later online te koop toen bijna niemand 'm meer wilde.
Tja. Het hoeft geen snobisme te zijn.
Ik vond kleurtjes altijd al wel leuk, maar de APRO en plastic dingen dan weer verschrikkelijk. Ik doe mijn hele leven al actief moeite om geen plastic aan mijn lijf te dragen, buiten incidentele regenjassen tijdens sporten.
Er kunnen veel redenen zijn om zowel de Moonswatch als deze links te laten liggen, en voor mij is dat materiaal en het niet willen bijdragen aan de wegwerp economie, right to repair, al die dingen meer.
Dat gezegd hebbende, dit is een van de leukste Swatch releases van de afgelopen jaren. En zeker ook een van de leukste APâs die de afgelopen dertig jaar voorbij zijn gekomen.
De kleuren zijn zeker tof. Dat wel.
Wat ik niet begrijp is dat de helft van het volk daar zwarte jassen met kappen draagt. Moeten we dan maar geloven dat ze deze kleurrijke attributen aan hun zwarte training zullen hangen? Overtuigen ze er zichzelf van dat de 2 stijlen wel te combineren vallen? Of zijn het scalpers die profijt proberen maken. Ik vind dit persoonlijk wel wat vreemd.
Volgens mij kan een aantal HFâers hier beter even solliciteren bij de belastingdienst voor het betere profileerwerk. Ik zie veel potentie! ![]()
Valt wel mee toch ![]()
Volgens mij was het bij de MoonSSwatch gekker.
Nou leuk toch dat er voor jou ook verhaaltjes zijn
Wellicht, ik maak het niet zo vaak mee maar het voelt als Gare du Nord.
Leidschendam is gecanceld, politie heeft de boel ontruimd