Swatch X AP only

Ongekend :joy:

2 likes

De politie staat ook in de rij :rofl:

4 likes

Er is een scam site in de omloop waar je hem “kan pre orderen” dit is dus niet echt van Swatch. Ik neem aan dat daar op gedoeld wordt. Je zou overigens bijna denken day ze een gouden ticket voor een rondleiding in de Swatch fabriek hebben toegevoegd met deze opkomst.
Ive got a golden ticket!!!

1 like

Bizar! Met wat voor reden? Ongecontroleerde chaos?

1 like

Ik kan het wel een beetje raden. Een wijk naast The Mall is op zijn zachtst gezegd een beetje ongezellig. De jeugd in die wijk heeft doorgaans geen boodschap aan een rij.

4 likes

De hele nacht in de rij gezeten, kosten gemaakt, helemaal naar de klote en dan worden weggestuurd.

Voor de liefhebbers is het natuurlijk sneu, maar voor die scalpers kan ik daar best wel van genieten.

15 likes

Haha precies wat ik meteen dacht :joy:

3 likes

Ik denk dat de hype trein een halte te ver is gegaan.

Ik bedoel, had je nu bovenop de AP hype ook nog schaarste kaart moeten spelen in de winkels?

3 likes

De marketinglui drinken hun koffie en genieten van alle berichtgeving over wat ze hebben bereikt

3 likes

Ja die zijn altijd de pineut.

1 like

Zonder de schaarste kaart is de hype komende dinsdag alweer voorbij. Dat snappen zij heel goed.

2 likes

Slechte publiciteit is ook publiciteit. Of zoals Barbra Streisand ooit treffend zei: “Het kan me niet schelen wat je over me schrijft zolang je mijn naam maar goed spelt”.

2 likes

Lol, zou een stunt zijn.

Cancellen / dicht blijven omdat het te druk is (wat een goede reden is als openbare veiligheid niet gegarandeerd worden) en dan toch ergens in de middag opengaan als de meute weg is. :rofl:

5 likes

Winkel blijft dicht vandaag.

4 likes

In de entertainmentindustrie is dat zo.

Bij beursgenoteerde bedrijven weet ik het niet zo.

Hype is onderdeel van het plan. Maar deze mondiale uitwas van het schuim de aarde?

1 like

Bij het zien van deze foto’s ben ik geneigd uitspraken te doen die me waarschijnlijk een ban zouden opleveren :face_holding_back_tears:

10 likes

Gaat de winkel in Amsterdam nog wel open? Ik denk dat de andere winkeleigenaren hier vrolijk van worden met deze zooi voor de deur…

Met wat geduld zijn ze over een tijdje met korting op te pikken lijkt me…

Bijzonder dat er zoveel jong grut €400 over heeft hiervoor. Dan zou ik toch eerder uitkijken naar een Tissot, Seiko, Hamilton oid op de tweedehands markt. Of gewoon een G-Shock in een kek kleurtje en geld overhouden!

2 likes

Ach ja, het personeel van de Swatch winkel heeft onverwacht een dagje vrij. Heeft er toch nog iemand iets aan overgehouden

2 likes

Madness….

Wat moeilijk te begrijpen is… Swatch heeft dit eerder meegemaakt, waarom organiseren ze dit niet normaal met hekken of afzetlint. Alles voor de marketing.

3 likes