Swatch X AP only

Bekijk de foto’s eens en je zult begrijpen dat geen enkel persoon van plan is dit zelf te dragen. Deze mensen staan hier om een andere reden

10 likes

Vind het allemaal wel erg negatief hier hoor. Ik hoef hem ook niet. Maar een Moonswatch heb ik wel in de collectie. Mijn zoon van 13 vind die ook cool en ze groeit er misschien een leuke hobby.

Die scalpers, ach. 90% hier in het topic zou een oud vrouwtje uit de weg duwen als er een stalen Daytona te koop ligt voor list. Dat deze jongens een paar meier (hopen te kunnen) verdienen is prima handelsgeest.

Dan laat ik natuurlijk asociaal gedrag uit de redevoering, dat is altijd kut. Maar de meeste mensen stonden gewoon wel netjes in een rij.

13 likes

Dat grut is alleen maar geïnteresseerd in Doekoe. :moneybag:

1 like

Dan heb je filmpjes op tik niet gezien. Wil daar tussen staan met je tiener dochter?

2 likes

Fair enough.

1 like

En die is de dupe van dit soort lui. Je zou maar als kind voor iets dergelijks gespaard hebben en dan je het niet bemachtigen omdat “anderen” even snel willen cashen… Er is zelfs iemand uit Rusland komen vliegen, dan ben je niet goed wijs

1 like

Wat een armoede :rofl:

Idd…scalp gedrag goedkeuren :person_facepalming:t2:

1 like

Hier in de rij staan als scalper of jezelf aanmelden op een wachtlijst en dan jarenlang hopen dat je een belletje krijgt: allebei trieste bedoelingen.

Maar aan de andere kant we lekker om als jongere persoon snel even +€1000,- cash te pakken. En daar moet je blijkbaar wat voor over hebben.

Oké, dan blijft het aanmelden voor een wachtlijst en hopen dat je een belletje krijgt de enige trieste bedoeling.

Weet niet of het waar is maar…

Dat doen ze. Maar wat kan je doen tegen groepen jongen (u weet wel) die daar kak aan hebben?

2 likes

Je verwoordt het goed en netjes. Asociaal gedrag hoort niet. Ondernemersgeest of op jonge leeftijd is top. Zo sprokkelde ik mijn geld destijds ook bij elkaar op verschillende manieren.

Toen ik bij de Action werkte kocht ik antivries (mét korting) omdat dit snel uitverkocht was en zo kon ik tegen een eerlijke meerprijs wat euro’s bij elkaar verzamelen vanuit huis.

Ik zou het er nu niet meer voor over hebben. Ik vind het wel leuk de jonge generatie met Moonswatches zie in de sportschool.

Balen, ik wilde vandaag nog even een batterijtje laten vervangen… :wink:

13 likes
1 like

Dat vertik ik ook. Gelukkig heb ik daar geen last van met mijn favoriete merken :laughing:

1 like

Wat ik zo lees op Reddit hebben ze dit op veel plekken helemaal niet gedaan. Gewoon de mensen buiten het zelf laten regelen. Dat zou goed kunnen gaan als er normale mensen tussen stonden… maar helaas he.

2 likes

Think About It GIF by Identity - Find & Share on GIPHY

Ik zie er maar één op de foto die een HF’er zou kunnen zijn. :sweat_smile: Die zo verschrikt kijkt :face_holding_back_tears:

13 likes

Mooi toch, al die liefhebbers gemoedelijk in de rij

Amsterdam ook gecancelled als ik de filmpjes op X mag geloven…

1 like