Swatch X AP only

Dagen in de regen gestaan voor een pocketwatch die je over 2 maanden ook nog kunt kopen en dan te horen krijgen dat ze niet eens open gaan :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:. Ik lach tot morgen :rofl::rofl:

5 likes

Op Reddit lees ik dat ook Utrecht niet open zou gaan…

1 like

Nu allemaal naar utrecht…

Tjongejonge… :anguished:

Met alles wat er gezegd/geschreven is, maken dit soort beelden me toch het meest teleurgesteld. Wat een maatschappij…

12 likes

Gaan om 3pm open met extra security en hekken!

We zijn onderweg :blush:

7 likes

Foto op Reddit van Utrecht, gezellige boel

Dit klopt wel. Ik kwam er met mijn hardlooprondje langs, zojuist. En het was een grote teringzooi. Wat me opviel was dat het wel bepaalde typetjes waren die er in de rij stonden. Zegmaar figuren die met zwarte pufferjasjes op fatbikes rondrijden.
Verder wat agenten. En gewoon veel wachtende mensen. Ik had geen idee waarvoor en wilde het ook niet vragen want ik was aan t rennen, maar bij thuiskomst kreeg ik een pushmelding van het Parool dat die chaos over dat swatchxAP horloge ging. En dat die winkel dus niet meer open gaat omdat de eigenaar de veiligheid voor personeel niet kan garanderen

7 likes

Ik heb bij de Moonswatch samen met m’n lief ook in de rij gestaan in Brussel; dat was totaal niet geregeld dus je bent overgeleverd aan de grillen van de groepjes veelal scalpers. De rij voor ons werd groter en groter omdat iedereen z’n matties nog tussen liet. Half mirakel dat ik er nog 2 bemachtigd heb die dag.

Is dat niet @PeterLC ?

1 like

Winkel dicht, S&C ook. Maar er staan nu nog steeds mensen. Lekker hoor😂

3 likes

Utrecht wel open gegaan dan?

Het brengt ook het slechtste in de mens naar boven. Dus als je als bedrijf daar op inzet, is eigenlijk niet OK, want ze doen het er om.

Het is eigenlijk dus best erg van Swatch en AP. Hopen op lange rijen met scalpers die niks met horloges hebben, niks organiseren dat mensen netjes in de rij kunnen staan, chaos laten ontstaan, duwen, trekken, politie erbij en dan zeggen “we gaan toch niet open want het is onveilig”. En dan een paar dagen later, rinse and repeat. :see_no_evil:

En dan dus happy zijn met “kijk hoeveel nieuwsartikelen over onze mislukte launch, gratis marketing, alles verloopt volgens plan”.

5 likes

Probleem is nu dat de jongens die gisteravond netjes in de rij stonden in 1 adem genoemd worden met de vuilniszakjassen.

4 likes

Zo is het altijd… jammer voor die gasten die netjes in de rij stonden al dagen…

1 like

Ik weet het niet. Hadden die niet domweg beter kunnen weten want

dus ze hadden zich de moeite, het vuil, de ongure sfeer en de onvermijdelijke teleurstelling kunnen besparen. :man_shrugging:

2 likes

Dit is echt zo zonde. Zeker voor de mensen die gewoon een leuke horloge wilde kopen!
Morgen maar weer proberen bij The Mall :crossed_fingers:

1 like

Zou zeer grappig zijn als Swatch zou beslissen om ze nu gewoon online beschikbaar te maken…

Ben benieuwd hoe de straatcultuur er straks uit ziet als ze allemaal zo’n lief klein gekleurd plastic klokje aan hun tasje of jas hebben hangen… zo schattig lijkt me dat!

7 likes

Swatch X AP zouden een hele dikke rekening moeten krijgen van alle gemeente, Politie korpsen en gedupeerde winkeliers.

18 likes