Waarom? Mensen kiezen er toch zelf voor om in de rij te staan.
En die verkoop verdubbelde na de komst van de MoonSwatch. Las ik net. Wow. Goed bezig.
Lijkt mij sterk dat AP een zelfde beweging gaat zien in hun verkopen na deze lancering. ![]()
Stel je voor dat de mensen die dit meerdere dagen kunnen verdragen, die volharding en standvastigheid zouden aanwenden om werk te vinden. ![]()
Dus⊠3 stores in Nederland die ze verkopen en 3 stores in Nederland die de opening cancellen. Nederland zet zich weer mooi op de kaart!
Niet alleen in Nederland is de verkoop afgelastâŠDit kon je tevoren bedenken.
Zonder dit soort schandalige hype praktijken van Swatch zelf was er nu ook geen probleemâŠ
Tekst kon beter in een aantal andere talen aan de deur gehangen worden.
Ik wellicht ook, maar dat komt ook omdat ik een bepaald beroep heb gehad en in Amsterdam heb gewoond. Dan is het niet heel gek dat je dat soort dingen gaat zien. Op het moment dat je iedere keer dezelfde ervaringen hebt met mensen dan ga je dat krijgen helaas.
Dan heb je zo een echte AP bij elkaar!
Mooi gebaar dit naar al die scalpers ![]()
en dat voor een plastic klokkie
Ongetwijfeld. Het ging mij om de speedmaster verkopen. Kennelijk willen mensen na het hebben gehad van een plastic prul toch the real deal.
Zojuist maar even mân medeleven getoond hoe jammer ik het vind dat de winkel niet open gegaan is en ik mân klokkie niet krijg nu
Wat voor lijst is dit? Vast geen aantallen.
Waarschijnlijk omzet in geldbedragen.
Ik vind de voorbereiding van Swatch op de verkoop echt kansloos, maar wat ik nog kanslozer vind zijn de schaamteloos racistische opmerkingen hier.
En ze worden nog geliket ook.
Kijk eens goed naar de beelden.