Swatch X AP only

Waarom? Mensen kiezen er toch zelf voor om in de rij te staan.

Maar ja, als je er 1 te pakken weet te krijgen, hoef je nooit meer te werken

5 likes

Man man dit filmpje. Duwen, trekken, boze blikken :person_facepalming:t2:

1 like

En die verkoop verdubbelde na de komst van de MoonSwatch. Las ik net. Wow. Goed bezig.

Lijkt mij sterk dat AP een zelfde beweging gaat zien in hun verkopen na deze lancering. :crazy_face:

1 like

Stel je voor dat de mensen die dit meerdere dagen kunnen verdragen, die volharding en standvastigheid zouden aanwenden om werk te vinden. :face_with_hand_over_mouth:

21 likes

Voor de zekerheid maar even vermelden dat de horloges vooral NIET in de winkel liggen. :joy:

5 likes

Dus
 3 stores in Nederland die ze verkopen en 3 stores in Nederland die de opening cancellen. Nederland zet zich weer mooi op de kaart!

1 like

Niet alleen in Nederland is de verkoop afgelast
Dit kon je tevoren bedenken.

2 likes

Zonder dit soort schandalige hype praktijken van Swatch zelf was er nu ook geen probleem

6 likes

Tekst kon beter in een aantal andere talen aan de deur gehangen worden.

10 likes

Ik wellicht ook, maar dat komt ook omdat ik een bepaald beroep heb gehad en in Amsterdam heb gewoond. Dan is het niet heel gek dat je dat soort dingen gaat zien. Op het moment dat je iedere keer dezelfde ervaringen hebt met mensen dan ga je dat krijgen helaas.

3 likes

Dan heb je zo een echte AP bij elkaar!

2 likes

Mooi gebaar dit naar al die scalpers :japanese_ogre:

Omega is van plek 3 naar 5 getuimeld in de sales top 10. Just saying
.

:rofl: en dat voor een plastic klokkie

Ongetwijfeld. Het ging mij om de speedmaster verkopen. Kennelijk willen mensen na het hebben gehad van een plastic prul toch the real deal.

1 like

Zojuist maar even m’n medeleven getoond hoe jammer ik het vind dat de winkel niet open gegaan is en ik m’n klokkie niet krijg nu

Wat voor lijst is dit? Vast geen aantallen.
Waarschijnlijk omzet in geldbedragen.

Ik vind de voorbereiding van Swatch op de verkoop echt kansloos, maar wat ik nog kanslozer vind zijn de schaamteloos racistische opmerkingen hier.

En ze worden nog geliket ook.

13 likes

Kijk eens goed naar de beelden.

5 likes