Over
gesproken.
Een meme om de sfeer te verlichten!
Er zijn genoeg berichten dat mensen vanmorgen vroeg aankwamen met opeens:
Dit is de lijst die er al een week is dus…
Ik snap het wel van Swatch dat ze de boel cancelen.
Wel wereldnieuws, deze launch. Dat vind ik dan wel weer grappig. Sneu voor de echte liefhebbers die al die tijd hebben staan wachten, daar.
Haha grapjas. Ziet er toch niet uit zojn pop ding. Echt wat voor kinderen
Dit leest toch echt als een absurde grap…
Haha hihi
Niet meteen het slechste denken
Vanmiddag even langs de Mall…
Inderdaad, dan ben je wel heel lui als je dat accepteert. Minimaal 20k denk
Je zou kunnen beargumenteren dat als je in de rij gaat staan voor een stuk plastic, je misschien het schuim der aarde bent.
Ik heb genoeg waardering voor mezelf om een maand of twee te wachten zodat iedereen er overheen is, om dan zonder wachten en moeilijk doen gewoon een horloge te halen als ik er nog eentje wil.
Zo betaal ik ook liever meer voor een TV om niet in een black friday sale gezien te hoeven worden.
Exclusiviteit begint bij jezelf, lieve mensen.
Hé boomer, je kan ook gewoon online bestellen hé ![]()
Nou nou nou, is wel heel heftig vind je niet?
Ik zie mensen van kleur dus ik mag generaliseren en racistisch zijn? Wat een onzin.
Heel eerlijk, je mag die gasten van mij hard aanpakken en je mag er zeker een uitgesproken mening over hebben. Scalpen, lak hebben aan regels en omgangsvormen; ik word er ook ziedend van.
Maar op het moment dat je hier flauwe grappen gaat maken, uitspraken doet over verschillende talen en gaat generaliseren over ‘soort volk’ neem je een afslag die getuigt van domheid.
Alles dicht ![]()
Deze voorzet ga ik niet in de kruising schieten.
Zijn er werkelijk nog mensen die een tv in een winkel kopen dan?
Nee hoor. Als je jezelf en je eigen tijd niet op waarde schat, waarom zou je dan van een ander verwachten om daar de loftrompet voor uit het vet te halen?
Dan nog betaal ik liever iets meer bij een reputabele tent dan bij de bodem van het vat. Met gewoon eigen volk in dienst, een OK score op Glassdoor, en iets van service.
Yup. Ik leef online, maar een TV zie ik graag even in het echie. Iets met kleurbeleving. Zo heb ik bij Coolblue in de winkel uiteindelijk iets anders mee genomen dan wat mijn onderzoek had gesuggereerd.
Dan nog is de ene online winkel de andere ook niet. Wie wil Jeff Bezos bijvoorbeeld in godsnaam sponsoren?
Ik lees hier dat de fout bij Swatch ligt
Sorry hoor maar dat marginaal gespuis dat ambras begint te maken, niet gedisciplineerd is, ongelofelijk veel rommel achterlaat…. Die zijn verantwoordelijk en niemand anders.
Beter doen ze gewoon een raffle via EQL bijvoorbeeld
En dan pick-up in store in een bepaalde tijdframe.
Dan heb je al dit gelul niet.