Swatch X AP only

Tuurlijk. Snap echt niet dat ze dat zelf nog niet bedacht hebben.

1 like

Slechte PR bestaat niet, dat gedoe met die Moonswatch indertijd heeft ook veel opgeleverd. Een efficiƫnte afhandeling is helemaal niet het doel natuurlijk.

1 like

En toch straalt dit type fiasco’s slecht af op het merk imo. Ik vind het niet sympathiek.

7 likes

Ja, ik stond ook niet in die rij. Maar kan me voorstellen dat het een leuke gadget is, voor sommigen. :person_shrugging:

Tja er zal vast een bureautje over nagedacht hebben dat er zijn brood mee verdient.

Ik vind het hoogstens getuigen van gebrek aan sympathie naar het winkelpersoneel dat hiermee moet omgaan. Maar het laat wel zien dat er (kennelijk) veel vraag is naar die horloges. En het staat nu ook nog eens overal op de voorpagina en dat is gratis reclame.

Als jij je etensresten op straat gooit komen er ratten op af. Die ratten kunnen het niet helpen dat ze doen wat in hun natuur besloten ligt, maar jij heb de keuze om een dichte container op te zoeken.

4 likes

Swatch zou ook kunnen kiezen voor een andere route, maken dat er genoeg stock is en op de lanceringsdatum het horloge zowel in de winkels als online beschikbaar maken…
Op die manier kan iedereen die er 1 wil 1 kopen op een normale manier

3 likes

Dat dus.

1 like

Soit. De lancering was, zoals gepland, een hilarisch fiasco. Ze zullen later terug openen, er zullen nog steeds scalpers op afkomen, ze gaan er hoogstens wat drinkgeld aan verdienen maar geen nieuwe fatbike.

Het ding zelf is wel grappig. Liever dit dan een echte knockoff, eigenlijk. 400 euro geven aan een wegwerpobject? Nee. Maar goed, er bestaat erger.

4 likes

Denk ook wel dat de reden van dichthouden o.a. te maken heeft met de weinig voorraad die ze hadden, lees berichten van 20 tot 30 horloges per winkel :face_with_raised_eyebrow:

Edit: Beetje jammer dat dit topic weer op slot moest, was net zo leuk…

Jazeker! Je wilt beeld toch eerst bekijken?

En dan online kopen :joy:

1 like

Dan ben je echt wel sneu.

1 like

Ja, de hele jaarbeurs afhuren voor een rij van 18 miljoen mensen.

Dat levert te weinig publiciteit op. Nu praat iedereen erover. Zie hier op dit forum. Free publicity. Doel bereikt.

En in Zwitserland liggen ze in een deuk.

2 likes

In Tsjechiƫ ook. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ho ho, bioceramic

Dit topic is gesloten omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.