Ik heb veel langere vingers.
Maar fuk dat AI mag gaan stoppen.
Ik heb veel langere vingers.
Maar fuk dat AI mag gaan stoppen.
Leuk om te horen!
Dan had ik je verkeerd begrepen, excuses!
Eentje die volgens Swatch recept ontwikkeld is, mooi dun ook nog, voor een doelgroep die smartwatches draagt; dat is best vernieuwend en disruptief toch?
Marktdisruptief vs technnisch disruptief, ok, point taken.
Want de industrie moet echt wel aan de bak willen ze over 20 jaar niet alleen nog wat horloges kunnen slijten aan pensioenado’s en forumleden…
Ik denk dat er wel wat overlap zit in dit venndiagram. Maar fair point; ze zullen iets moeten bedenken.
zie ik mezelf nog wel dragen op vakantie of zo.
Maar die complete proliferatie in alle sectoren zoals met de Moonswatch, kan ik me niet voorstellen. Letterlijk iedereen en z’n moeder liepen op een gegeven moment met zo’n ding; ik zie dit niet snel een hit zijn in de kantoortuin. En dat is dan ook nog niet de markt die op zoek gaat naar een aftermarket bracelet.
Anyway, we gaan het zien.
Laat ik het anders zeggen; als ik zo’n scalper was zou ik hier wel geld in durven stoppen.
Er staat AP op dus dat gaat zeker verkopen. Daar is geen twijfel over. Gaat de hype alleen zo lang duren als bij de Moonswatch? Dat denk ik niet.
Marktdisruptief vs technnisch disruptief
Dat bedoelde ik inderdaad, tnx
En dat is dan ook nog niet de markt die op zoek gaat naar een aftermarket bracelet.
Kan nog steeds dat die er gewoon op dag 1 in de boetiek liggen. Ik zie op monochrome dat de tafelklok houder is inbegrepen, en andere accessoires heb ik nog niet gezien. Volgens dezelfde bron is de verkoop gelimiteerd tot 1 horloge per persoon per dag + enkele accessoires (die ook nog eens online verkrijgbaar zullen zijn). Dus het kan…
Als ik mijn broek losknoop en aan mij vrouw vraag of ze weet ‘hoe laat het is’ kan ze dat nu ook echt even checken.
Een vaste tijdslimiet voor elke handeling zorgt voor eerlijkheid in het spel.
Niet voor jullie jongens, het is gericht op vrouwen die handtasjes versieren. De vrouwelijke CEO van AP wil inhaken op die markt en vond dit een goed idee…
Komt van dit, helaas
[Labubu, Explained: How the Toy Became Luxury’s Latest Viral Trend]

Labubu, a plush toy that can cost as little as $22, has become a luxury must-have thanks to celebrities and social media. Go get one for your Birkin.
Maar als je al een handtas hebt, voor thuis zeg maar, leef je uit !
AI plaatje weer. En zo te zien met nep bronvermelding ook nog. Zoom in op de blauw/lichtblauw die opeens een kroon op 12 heeft in de verkeerde kleur
En die blauw/oranje is hier ineens paars/roze ![]()
Maar denk niet dat dit de (hele) doelgroep is, vrouwen met dure luxe handtasjes…
Uiteraard een render/mock-up/Ai marketing plaatje, zoals gebruikelijk in de horloge/mode wereld, maar het maakt wel duidelijk voor wie het is.
Dit gaat echt wel aanslaan. Ik zie de markt zo voor me.
Dit heb ik trouwens zelf met gegenereerd. Proporties kloppen niet maar jullie snappen het idee.
Ik zie het ook aanslaan bij de golf club…
Westerse markt is toch anders
De Aziatische markt is groot. Heel groot
Klopt. In Azië zal het zeker een succes kunnen zijn.
Als er een K-pop artiest met de Swatch wordt gespot is het al raak ![]()
Die nieuwe CEO van AP, Ilaria Resta, is heel erg fashion focused en probeert ook meer vrouwen als klant te krijgen. Daar is dit ook een goed voorbeeld van.
Maar toch gaat iedereen zoeken naar alternatieven. Ik denk ook een makkelijke oplossing zou zijn om gewoon een volledig rubberen band te creëren waar je hem in popt, in plaats van een volledige case met aparte bandjes. Past ook beter bij het oorspronkelijke idee van de de Swatch Pop horloges.
Ik zie het ook aanslaan bij de country club…
ftfy, de golf club is om mee te meppen
![]()
Van de Swatch site:
"Talloze manieren om je Royal Pop-horloge te dragen
De horloges uit de Royal Pop-collectie, een samenwerking tussen AP en Swatch, kunnen op allerlei creatieve manieren worden gedragen en getoond dankzij drie verwisselbare bandjes.
Accessoires worden apart verkocht en zijn online verkrijgbaar.
Per klant mogen er maximaal drie koorden per dag worden gekocht."
Op dit moment staan alleen de 8 lanyards als accessoire te koop op de site…
thus the plot thickens
Ik weet niet onder welke steen jij dan hebt gelegen maar dit was o.a. hier in Nederland en een hoop andere westerse landen ook absoluut een rage!
de golf club is om mee te meppen
![]()
Haha. Dank. Duidelijk dat ik nog nooit met een golfclub een country club binnengelopen ben ![]()
Hunebedden zijn echt een aanrader.
De hype rond La FuFu, de neppe versie, heb ik in Nederland meegemaakt. Het gebruik ervan en de stormloop op de pop-up stores in Azië zijn niet te vergelijken met die in de EU.