Swatch x Audemars Piguet Only

Neem het met een korrel zout:

image

Bron: Reddit

1 like

Volgens mij kan dat wel bij de SwatchXBlancpain wel.

Zijn er mensen hier in de forum die ook in de rij gaan staan? Ik zal zelf wel een poging wagen

Dat zou mooi zijn maar volgens mij niet, durf het niet met zekerheid te zeggen want heb de Blancpain Swatch nog nooit gezien maar wat ik op het internet zie is dat deze kast ook dicht geseald is net zoals de Moonswatch.

Wel zijn er R0503V’s van de Moonswatch en ook van de Blancpain Swatch en die hebben wel een klik deksel.

@Pjotr elke ervaring maakt je rijker :joy:

Veel plezier. Ik denk dat ik zaterdag maar kleiduiven ga schieten :sunglasses:

1 like

Ah het woord R3plica mag niet meer getypt worden?

Zou goed kunnen. En dan komen de accessoires er nog bij :crazy_face:

Ik heb m’n huiswerk gedaan en ze gebeld: ze gaan aan de mall vragen of de deuren vanaf 6:00 open mogen, zodat dan de rij kan beginnen.

In Amsterdam hebben ze al gehoord van mensen die de dag ervoor er gaan liggen.

1 like

Fck. Wat een armoede. :joy:

Ga je ook voor een Chanel tas in de rij staan?
Is wel de echte luxe ervaring die erbij past :sunglasses:

1 like

Fugazzi? R0503V? Wat de heck. Het woord r3plica mag echt niet meer getypt worden.

Noord Korea is er niks bij hier. :joy: @junior gaat dat niet een beetje te ver :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ja was in Rotterdam ook. Volgens mensen op TikTok valt er nu meer te verdienen met de AP colab, dus ik vrees het ergste. Ze zijn niet eens gelimiteerd :sweat_smile::rofl:

1 like

Bragging rights om er als eerste mee rond te lopen. Alles voor de TikTok content weetjewel.

2 likes

En

En in Rotterdam

Wat een paupers. Als het ‘maar’ €500 kost en ze kunnen er voor in de rij staan liggen, gaan ze hun best doen.

Maar o wee als ze een echt gewilde Rolex serieus horloge moeten kopen… dat is te duur :joy::joy:

Gucci gehalte zal wel hoog zijn in de rij :speak_no_evil:

1 like

Fck. Wat een bekrompenheid. :joy: Sinds wanneer bepaal jij de regels voor horlogeplezier? Een liefhebber ziet de lol in van een gedurfde collab, of het nu bioceramic of staal is. Ga jij lekker in je eentje op een goudklompje zitten kauwen, dan vieren wij hier het enthousiasme voor de hobby.

9 likes

Wie is wij?

Ik waardeer je eerlijkheid. Maar zeg dan gewoon dat je als een blok valt voor deze collab omdat er AP X Swatch opstaat. En dan heeft de marketingafdeling je toch gewoon bij de b*llen. :sunglasses:

En dat mag. Beetje kietelen daar kan lekker zijn :joy:

Ben we benieuwd naar je liefhebbersmind. Heb je ook Blancpain x Swatch in je collectie :speak_no_evil:

:grimacing: ik ben aan het balen omdat ik geen tijd en geld heb om een RoyalJoke te scoren sorry not sorry

1 like

Lol, ze gaan pas om 10 uur open zelf als ik het goed heb begrepen.
Ik ga zelf niet 4 uur eerder al daar staan, maar ieder zijn/haar ding natuurlijk.

Lijkt me zeker een tof ding, maar zal uiteindelijk met wat geduld heus voor de winkelprijs te bemachtigen zijn. Dit kan wel even duren. Maar dat geduld heb ik wel.

Jij success in ieder geval zaterdag!

2 likes

Ik zie nu dit een paar keer geschreven staan.

Willen jullie mij een plezier doen en het ding voortaan de Royal Broke noemen? Dan kan ik nog een paar keer lachen op een dag.

3 likes

Ze gaan sowieso weer moeilijk doen met de populaire kleuren. Dus het gross krijgt toch een gele of roze aangeboden of iets dergelijks. Ik zou de moeite niet nemen zaterdag en geduldig afwachten als je ‘m echt in je collectie wilt hebben.

1 like

Zal het niet meer doen :grimacing::joy:

10 likes