we gaan het meemaken wat het word!
Is toch gewoon een tof ding!
Ben benieuwd welke piemel als eerste een foto plaatst dit weekend van royal poppie ![]()
Vind hem ook gaaf maar de 500e waar hij voor wordt aangeboden net even te veel.
Veel plezier ermee
Wilde hem toch wel graag ![]()
Ik verwacht (helaas) geen RO versie van Swatch. Ik denk persoonlijk dat de RO band te complex is om uit bioceramic (plastic) te maken en in grote aantallen te produceren. Waarschijnlijk ook te kwetsbaar als constructie in plastic. Ben benieuwd wat er de 16e wordt aangekondigd. Op een zakhorloge o.i.d. zit ik in ieder geval niet te wachten.
De Moonswatch werd volgens mij 4 dagen voor de start al getoond, dus wellicht zien we vandaag of morgen al wat het wordt.
Je zou maar 5 dagen voor de deur kamperen om te concluderen dat het een stopwatch ofzo is ![]()
Die haat blijf toch, ook al is het een apart topic, mensen komen hier om het af te kraken, te duur, plastic, geen geld voor een " echte" of ik zal dat aan mij 10 jarig kind geven. Gewoon geen aandacht aan geven en kopen wat je leuk vindt.![]()
Ik vind het altijd goed wat ze gaan fabrieken…
Leuk man die maffe onnozele samenwerkingsverbanden.
Maakt horloges meteen weer leuk en haalbaar voor een veel breder publiek .
I
Horloges zijn toch al haalbaar voor iedereen?
Je hebt super leuke Casio’s, Seiko’s etc etc voor minder of dezelfde prijs.
Daar kleven ze alleen geen grote naam op om de illusie te wekken dat je iets koopt dat waarde heeft.
Newsflash: als de markt 100% rationeel was dan verdiende niemand ooit geld.
Wordt zaterdag drukte verwacht in Leidschendam Mall. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Morgen meer duidelijkheid. Even afwachten …
Of Swatch Group heeft AP gekocht en dit is daar hun markering van…