Snap niet waarom hier een officieel topic voor moet worden geopend?
Er zijn versies met een rubberen band. Maar ik verwacht een soort elastieke band, naast een nekkoord en een sleutelhanger ![]()
Stopswatch! ![]()
Morgen de release? Is dat al bevestigd?
Eindelijk een officieel topic.
Dank je wel man.
Als je de MoonSwatch trend klopt dat waarschijnlijk wel. Vaak halverwege de week, rond middernacht ineens release van het ontwerp.
Wakker blijven dus ![]()
Nog meer crisisacteurs.
Laten we net doen of het echt en organisch is.
Verontwaardiging alom.
Praat jij altijd in haikuâs?
Waarom âcrisisacteursâ? Dit topic heeft ondertussen 430 antwoorden; dat is op een paar dagen ongeveer een derde van het Blancpain only topic, een topic over een heel serieus en geliefd merk wat al jaren loopt. Dat duidt toch aan dat dit soort releases leeft, ook bij de âserieuze liefhebberâ?
Op sociale media zie ik ook volop de mallemolen in gang komen. De Moonswatches zijn overigens ook maanden lang een belachelijk populair hebbedingetje geweest (ik ken bijvoorbeeld minstens drie mensen in mijn kringen die er eentje hebben en voor de rest niet om horloges malen, ook een deel liefhebbers heeft er eentje) en zijn nu nog steeds populair.
Lijkt mij dus dat een deel van de hype toch gewoon echt is hoor. Natuurlijk zit er ook betaalde promotie bij, maar dat heb je bij elk populair merk wel.
Omdat het gaat over de nieuwe release van Swatch. Dat deze jou misschien niet aanstaat betekent niet dat er geen animo voor is, sterker nog ik denk dat het heel wat discussie lost heeft gemaakt dus waarom geen âofficieelâ topic?
Dum dum, tssss !! ![]()
Ik ga zeker even naar de rij kijken. Ik woon in de buurt. Zeer vermakelijk die maniakale interesse voor plastic.
Alleen voor de shop owners en verkopers, die krijgen het dan te zien ter voorbereiding verkoop. Alles wordt goed geheim gehouden. Slimme marketing strategie.
Ik wacht gewoon tot de drukte en hectiek voorbij is, en wanneer beter beschikbaar in de winkel kopen. Is toch geen limited uitgave.
Dat is de wereld waarin we levenâŠ
De beste man is sinds zijn aanwezigheid hier al in de war. Er komt niks zinnigs uit.
Ik heb nu al medelijden met het winkelpersoneel, de MoonSwatch heeft bij de lancering ook wat mensen een burnout in gejaagd.
Vooral medelijden met de hype kopers via chrono voor 3x de prijs
![]()