Swatch x Audemars Piguet Only

Die navy blauwe lijkt me wel cool.

Heb er zin in😎

1 like

Dat zie ik niet zo… Eenieder die dit wel nice vind weet dat dat niet het geval is en weet wat het kost/waard is.

Ik vind het een goede zet om nieuw, jong publiek te over de streep te trekken richting de horlogerie.

Een casio is zeker ook nice, maar dit geeft net ff wat meer flair doordat er een onbereikbaar gaaf merk bij betrokken is.
Net ff wat gaver op je fatbike.

Ik snap dat wel.

Goede marketingstrategie

Die volgen ongetwijfeld gestaag

1 like

Ik beweer niet dat het geen goede marketing strategie is.
Ik snap het ook wel dat mensen die niets met horloges hebben hier kunnen intrappen, zeker als je ziet wat een groot deel van het doel publiek bereid is te betalen voor een paar Jordans oid.

Ik snap gewoon niet dat mensen die reeds into horloges zijn hier in meegaan, zeker voor deze bedragen, dan koop ik liever een Seiko 5.

Het is natuurlijk nog afwachten wat het exact wordt maar ik vrees dat wanneer het een soort zakhorloge gaat zijn er toch ook wel de nodige teleurstelling gaat volgen…

Waanzin

1 like

Leuk he, dat smaken verschillen. Sommigen zijn opgegroeid met Swatch en hebben nog een nostalgisch gevoel daarbij. Ik heb vrij weinig met Seiko en kan niet tegen de crown op niet-3 uur.

Ik zeg niet dat ze er veel teveel voor vragen dan dat het waard is. En dat je meer horloge krijgt voor ren Seiko 5je.

Maar ik ben wel blij met deze collabs! Ik vind het niet erg om iets teveel te betalen als dat niet buiten proporties gaat en het me waard is. Zoals een MoonSwatch bijvoorbeeld.

1 like

Totaal niet, doen ze zelf.

1 like

Ik zag ze komen als 20’er in de jaren 80. Ik heb echt nooit iets gehad met Swatch. Al dat plastic… Iedereen in mijn omgeving had Casio of Seiko…

1 like

Dat is je goed recht, iedereen mag zijn eigen smaak hebben gelukkig :grin:

1 like

image

1 like

Inderdaad, als ze ongeveer evenveel als een moonswatch kosten, wat op zich al te veel is, kan ik het nog ergens snappen, niet wanneer het (bijna) dubbel zoveel kost.

Daar komt dan nog eens het hele hype gedoe bij met het soort “mensen” dat die rommel voor 2/3x zoveel online gooit terwijl Swatch ze gewoon online zou kunnen verkopen + maken dat er genoeg beschikbaar zijn…

Als mensen dit soort toestanden leuk vinden en willen steunen doen ze maar, ik weet alleen dat ik er niets aan vind.

1 like

Ik ben ook in de MoonSwatch getrapt, met mijn Swatch tasje verstopt in een andere tas de winkel uit tussen alle scalpers door. €250 en dan denk je na een paar weken: wat een plastic prul en het uurwerk was het onnauwkeurigst van al mijn kwartsen. (wel binnen de specs maar toch).
Uiteindelijk voor een schappelijke prijs verkocht in het blauw. Het ding was objectief echt nog geen €100 waard maar het is wat de gek er voor geeft.

1 like

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb Swatch altijd al erg tof gevonden, ook al vóór de samenwerkingen. En ik stond een paar jaar geleden een hele nacht in de rij voor de Moonswatch. Beide daarna verkocht maar nu terug een Mission Moon besteld; lekker licht, zorgeloos en op de nieuwe rubberen strap zal ie ongetwijfeld comfortabel dragen. Het ontwerp is spot-on vooral met die goed gerepliceerde kast en lugs. En net dát zal hier ontbreken imo; vanwege het hele modulaire verhaal gaan er toegevingen zijn aan het design, en gaat die niet voelen als een leuke instap AP maar wel als een gimmick. Ik blijf benieuwd maar mijn bloed gaat er nu nog niet van koken zoals het destijds bij de gedropte Moonswatch ontwerpen wél deed.

2 likes

Waarom lekt er nu niet eens iets waardevols!
Een oprechte, mogelijks naïeve vraag, maar de doze die nu in de vitrine staan, zouden deze leeg zijn?

Als je goed leest en kijkt op de diverse sociale, fora en hier is het zo goed als voorspelbaar.

Ik heb het al vaker gezegd en @septentrio hierboven ook.

Als het dat niet wordt ben ik zelfs te enthousiasmeren :smiley:

Tis wel een popcorntopic.

Mij maakt dit de pis niet lauw iig.

1 like

image

1 like

Swatcha
Goede AI

Laten we gewoon nog 1 dagje afwachten