Swatch x Audemars Piguet Only

Omdat er al een topic is

Grappig ding. Ik hoorde dat er ook een model in ā€˜bio-goud’ zou komen, als premium limited. Ssst.

1 like

In plaats van opwinden moet je deze opblazen? Dat zou wel vernieuwend zijn iig

1 like

Behalve dat het merk waar jij het op hebt geen rommel is ben ik het volledig met je eens… :grin:

1 like

Als het goed is komen ze de 16e toch pas uit?

Klopt maar bekendmaking van het horloge zelf wordt volgens mij vannacht verwacht.

:dizzy_face:neejoh, oooh spannoooondd

1 like

https://www.reddit.com/r/Watches/comments/1tb80f7/royal_pop_leak_of_the_swatch_x_ap_pocket_watch/
denk dat deze leak nog wel eens echt zou kunnen zijn

Ook als het een afschuwelijk horloge blijkt te zijn tegen een te hoge prijs?

Dan heb je dus ā€˜dubbel pech’ in plaats van slechts ƩƩn keer.

Je hebt dan Ʃn in de rij gestaan voor 6 uur Ʃn een horloge gekocht dat te duur is en niet mooi.

Dan had je beter alleen kunnen balen van die tijd in de rij… Toch?

Of zou je zonder de rij ook een horloge kopen dat je eigenlijk niet wilt?

1 like

Pfoe. Scheelt mij weer 300 euro :yawning_face:

Kan volgens mij best een toffe sleutelhanger zijn…

Haha ja in al die vrolijke kleurtjes, neem aan dat er ook een horloge band ofzoiets komt om hem om je pols te dragen🤭

Dat zie ik zo 1,2,3 niet gebeuren :wink:

Mijn gevoel zei al dat dit het niet gaat worden:

Bandje is te veel werk om te produceren voor ā€œweinigā€ geld. Had op zn minst een rubberen band erop verwacht. Maargoed. Dit kunnen we dus 100% vergeten?

3 likes

Als tiener zag ik de waarde wĆ©l in van die prachtige design klokjes van Swatch. Dat het mooiste meisje van de klas ook een Swatch had maakte het wel Ć©cht must haves voor alle andere kids…

Nee…ik bedoel echt die Swatch horloges, niet het meisje. Hoewel…

1 like

Zonder Swatch logo te verkrijgen in de AP winkel.

1 like

Mmm jammer, als de video van Reddit echt is, lijkt het me wel een leuk hebbe dingetje🫣

Dr zal ongetwijfeld een bandje bij komen ga ik vanuit, ik ben alleen niet van plan om het op m’n pols te dragen. Maar goed, zaterdagochtend gaan we de eerste hier ongetwijfeld op het forum zien.

It’s happening!! :grin: :raised_hands:

8 likes

https://x.com/houseofheat/status/2054237079601655963?s=48&t=3TCJSw4iNQEzTsw5Xfnu7w

Daar is ie dan. Wordt er niet echt hebberig van nog…