Haha en het ook hardop durft toe te geven ![]()
Monochrome watches:
8 varianten. 2 met small seconds met de kroon op 3 uur en 6 zonder seconden wijzer met de kroon op 12 uur.
Begint bij 385 euro
En het zou me nog niks verbazen als jij dat bent
![]()
Niet als eerste denk ik (ga er niet voor in de rij staan), maar lijkt me oprecht een leuk ding zo met de kleurtjes.
Hoewel afhankelijk van de prijs het kan dat het het aflegd tegen een zilver vintage zakhorloge ![]()
Hahaha ![]()
![]()
Maar goed. We zijn er nog niet. Het is en POP Swatch. Dus er zal vast een module komen met een elastiek voor om de pols. ![]()
![]()
![]()
385 en 400 euro. Dus dat valt mee ![]()
Plus nog ongeveer 1000 variaties gerelateerd aan de stand van de maan en de koers van Swatch.
Wat ik me wel afvraag. Je kan hem dus ompoppen naar een pocket watch. Zou ie dan in theorie nog omgebouwd kunnen worden tot wrist watch?
Ik zou denken van wel. En anders een goede third party banden partij = gouden handel
Dit moet in theorie gewoon kunnen. Polsband waar je hem in klikt:
Een AP amulet.
Mijn god, wat een lillik ding.
40mm dus ome Ali will provide
Ik hoor veel tentjes opgeborgen worden momenteel
8.4mm thickness is trouwens wel heel netjes
Met een mod/bandje naar wrist watch wat er 100% gaat komen, is het nog best geinig.
Nee, zou natuurlijk als je er zo naar binnen kan lopen op een doordeweekse dag niet voor in de rij gaan staan. En het al helemaal niet kopen als ik het niks vindt. Ondanks dat, nu de video gezien te hebben kan ik lekker thuisblijven en naar Thialf om te lachen om de Hyrox.
Dus met die kroon op 3 uur, moet iedereen die de tijd probeert te lezen altijd rekening houden met een tijdsverschil van 3 uur en een kwartier?
How thoughtful…