Hij is zo lelijk dat ik hem mooi vind.
Die zwart met witte. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Dit is wel iets (mijn inziens) wat je koopt als je echt van horloges houdt - tenzij er ineens een enorme hype ontstaat dat iedereen met zo’n zak horloge wilt lopen, wat gestart wordt door deze collab en waar andere fabrikanten op inspringen.
Kijk er is geen enkele reden om hem modulair te maken en dan geen polsbandje beschikbaar te hebben. Dat gaan ze nog wel bekend maken. Dat kan nog tof zijn; die donker/lichtblauwe met kroon op 3 die met band en omhulsel dan op een 42mm komt exclusief kroon.
Het originele POP concept uit de jaren 80 had ook een polsband optie, er is geen enkele reden dat dit nu niet het geval zou zijn, behalve als AP dat expliciet niet zou gewild hebben, maar dan laten ze de markt aan third parties die er sowieso op gaan springen.
Excuus. Mea culpa! Ik zie inmiddels het verschil niet meer tussen what’s real & what’s fake met al die AI mockups. Overigens zie ik niet bij alle houders het klepje overigens.
En nee, het gaat niet om je eigen hoofd… Maar juist van de mensen die dat ding om je nek zien hangen en dan (als je geen klepje hebt) de tijd dus anders zien…
But hey… Deze laat ik echt voorbij gaan. Zeker voor dat geld…
Aaah joh! Is weer eens wat anders, benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen en in wat voor hoedanigheid dit ook echt een horloge word, of alleen dus wat er nu uit is gekomen. Als de Casioak nou gewoon in 40mm én Tough Solar komt dan ben ik verkocht.