Swatch x Audemars Piguet Only

Ik vind het een gaaf concept, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Veel plezier voor wie dit om z’n pols gaat binden.

Ja. Zoiets zal het goed doen.

Beetje groot nog wellicht. Alhoewel ik die POP net eens even gepast heb, en het eigenlijk wel prettig draagt.

2 likes

Geef dan je geld aan een goed doel :+1:t2:

2 likes

Als geintje en gadget durf ik zeker wel toe te geven dat ik de roze met gele bezel echt wel funky vind :grin:
Zal ik hem dragen? Nee dat niet, maar ik ga wel helemaal los met fotografie… uiteraard in pop art stijl :laughing:

Maar €400 uitgeven om een paar foto’s te maken? Neuh… dat dan weer niet :see_no_evil:

3 likes

Vind die black/white best leuk. En veel mensen willen terug naar old money dus iedereen aan een zakhorloge!

4 likes

Voor €400 koop je een prachtige stalen oldscool zakhorloge ipv dat wegwerp spul.

5 likes

400 euro is echt idioot duur hiervoor

Iemand die zaterdag in de rij zal staan. Let me know. Ik zal er zelf ook zijn. Vind die zwarte prachtig

1 like

5 likes

Niet minder idioot dan 400 euro voor een Swatchpain

1 like

Ik dacht me ook een klik-adapter op dashboards voor Pop Swatches te kunnen herinneren - gezien de grote hoeveelheid auto’s en daar in doorgebrachte tijd lijkt me dit absoluut een kansrijk accessoire… Nurnburgring dashboardje van Max in de promo ---- hoppa

3 likes

Hahaha! :rofl: Wat een deceptie dit! Ik had al niet heel hoge verwachtingen maar dit ondertreft (is dat een woord?) het!

Ik vind dit altijd leuke topics! Net als het Tudor Submariner topic. Elk jaar weer die hoop en dan de teleurgestelde reacties. Blijft toch lachen! :joy:

9 likes

Was het maar zo’n feest. Gen Z loopt liever in de pyjama dan in fatsoenlijke kleding.

2 likes

Wat ik hier nog het leukst aan vind, is hoe de eerste AI renders de spijker op de kop sloegen.

1 like

Het zijn dus 8 zakhorloges bleh

4 likes

Daarom had ik al meerdere keren verteld hier dat mensen niet alle AI renders zomaar moeten delen. Teleurstelling zal groot zijn bij sommige momenteel. Alsof AP ook akkoord zou gaan met een Royal Oak design voor €400 :rofl:

3 likes

Juist ja,
ze gaan gewoon met de tijd mee.

1 like

Binnen no time maakt iemand hier banden voor om op de pols te dragen…

2 likes

Gevonden :sunglasses:

9 likes

Beschamend en lachwekkend dat AP zich hier voor leent. Vleesch noch visch.