Swatch x Audemars Piguet Only

Gewoon van die stalen ombouwsetjes zoals je ook voor je Moonswatch hebt op Ali. En gaan met je APRO.

6 likes

Haha, ik vind ze verschrikkelijk. Dan te bedenken dat mensen 6 dagen voor de lancering al voor de deur liggen! Compleet idioot

2 likes

Makes total sense wat je zegt.

Zelf vind ik ze echt niet mooi, collab met AP of niet. Maar ik ben niet bang dat deze niet als zoete broodjes over de toonbank gaan.

Leuk detail trouwens:

the Swatch even incorporated a functional power reserve indicator directly into the barrel architecture. When the chambers appear gray, the mainspring is visible, and the watch needs to be wound. When they appear gold, the spring is fully wound.

8 likes

Royal Flop.

Ik denk dat ze zich hebben verkeken.

Maarja, wie ben ik…

2 likes

Royal Poop

1 like

Net als de Blancpain x Swatch: na een jaar of 5 krijgt zo’n niet-servicebare SYSTEM51 vaak kuren of teveel drift. Daarna kan ie gelijk de la in om vergeten te worden.

1 like

Ik denk dat ze goed gaan verkopen. Vooral vrouwen gaan die aan hun tas binden, over hun schouder gooien,…

Trouwes wel straf dat Swatch -5 +15 opgeeft aan nauwkeurigheid, dat is beter dan 2k Seiko’s met 6R55 :smiling_face_with_tear:

4 likes

Daar hebben ze al aan gedacht :joy:

16 likes

En toen werd Royal Oak, Royal Joke :rofl:

5 likes

Optioneel Swatch lube verkrijgbaar👍

2 likes

Best gaaf…kom maar door met de custom banden

2 likes

“But the design totally missed”

Goh! Dat komt mij zo bekend voor

4 likes

Das kut

2 likes

Tja, blijkt lanyard koordje te betekenen haha

Wrijf de pijn er nog maar even in hahaha

1 like

Staat op de Swatch site “on your wrist”. En er is een aparte accessoires sectie met nu alleen nog lanyards. Dus er komt nog wel meer lijkt het.

6 likes

Nou, toch wel flinke deceptie dit.

Wat een lelijke dingen zeg, wie bedenkt die kleuren combinaties. En dat voor maar €400

1 like

Daar komen ze echt wel zelf mee hoor. Waarom zou hij anders die pop-functie hebben?

2 likes