En wie wil dan zwemmen met een pocketwatch in de broekzak?
Ik heb een nieuwe zwembroek, superblij mee totdat ik er achter kwam dat er dus geen zakken in zitten. Enorm boos nu dus.
Ik neem aan, swatch kennende, dat dit een duidelijk signaal is om hem niet onder te dompelen of te gebruiken als bad speeltje.
Dragen in de regen moet geen probleem zijn lijkt mij zo. Als dat wel zo is, zou het tegen de gebruikelijke swatch standaard in gaan en beperkt het de functionaliteit van het hele Pop idee enorm.
Je heoft hem niet in jouw broekzak te stoppen. Je kunt hem ook in jouw zwembroek doen.
Is dat jouw Swatch x AP Pop of ben je blij mij te zien.
Maar ja, het is een hand opwinder, dus dat maakt het wel onhandig in een auto en ook als bureau klok. Zit je even een dag niet aan je bureau of in de auto, is hij misschien leeg, moet je hem weer opwinden en gelijk zetten. In zulk soort situatie verwacht je toch meer altijd dat je klok gelijk loopt als je er naar kijkt.
Met 90 uur gangreserve lijkt mij dit erg meevallen.
Dat gezegd hebbende… Van mij had de versie zonder seconde wijzer quarts mogen zijn. Ging die waarschijnlijk ook heel wat jaren langer mee.
Om op 12:30 10:07 aan te duiden vertelt wel genoeg.
![]()
Gaan er nog mensen van hier in de rij zitten/ liggen?
![]()
. Dit was een door mij gegenereerd AI ideetje.
Kan blijkbaar geen klok lezen, die over gewaardeerde calculator
Klinkt logisch echter heb ik die nog niet gezien en achtermarket valt er gewoon nog veel geld mee te verdienen.
Nee. Of ik verwacht teveel van de Nederlandse nuchterheid.
Oke dit vind ik wel leuk. Kan ik op een 4de plek in de auto kijken hoe laat het nou écht is ![]()
makkelijk om het ding optijd te zetten ![]()
Ja, ik ga in de rij staan jij ook?
Maar iedereen wil een goedkope AP, geen dure Swatch.
Ben benieuwd naar de prijs.
In de rij staan gaat fysiek niet lukken. Dus pech
Afhankelijk van model iets onder of iets boven de €400 als ik het goed heb begrepen