Swatch x Audemars Piguet Only

Wat een sneue bedoeling zeg. Nu al zoeken naar oplossingen zodat er band aan dat stuk kinderspeelgoed kan. Alleen omdat het Swatch x AP is :joy:

4 likes

Ze staan al op de Swatch site. €385 voor de uur/minuut, €400 voor de petit seconde. Extra lanyard kost je €45 en is online te bestellen

1 like

Och, zo zijn er ook mensen die onze liefhebberij sneu vinden…:man_shrugging:t2:
Iedere gek zn gebrek…

1 like

En daar zijn ze!

https://www.swatch.com/nl-nl/royal-pop.html

Ja echt geweldig!

Volgens mijn nichtje van 3 :partying_face:

4 likes

Ik ga het ook niet kopen, geinig vind ik het wel.

Klopt. daar ben ik mee getrouwd

1 like

Een fatsoenlijk horloge is een mooi sieraad. Dit is een stuk speelgoed.

1 like

Meh ik twijfel, denk dat ik de boel even afwacht en dan over een paar maanden even een kijkje neem.

He?!?! Moet jij niet een duikershelm verkopen? :laughing:

1 like

Dat vinden wij. Dat wij dat vinden ervaren andere mensen als sneu. :face_holding_back_tears:

Het is nog 5 graden ‘s morgens vroeg hè

1 like

Zijn er ook echt swatch liefhebbers hier? Of ben ik een van de weinige

Wij zijn geen teammaten meer.

Ik vind het een hele rare gedachte mensen het sneu vinden dat mensen een mooi horloge dragen. Zijn er dan ook mensen die het sneu vinden dat mensen schoenen dragen?

Een ander verhaal vind ik het met de Royal Pop. Je gaat als volwassen persoon toch niet met zo’n ding lopen? Tot een jaar of 20 snap ik het nog wel, maar daarboven is het gewoon echt kansloos.

1 like

:sob::sob::sob::sob::sob:

Ga je naar Leidschendam. Daar zitten ze in een winkelcentrum. Sta je net wat comfortabeler in de rij. En bijkomend voordeel is dat de rij pas vrijdagochtend kan beginnen.

Dat gezegd hebbende snap ik helemaal niks van mensen die uren in de rij gaan staan voor iets wat je volgende week ook kuntkopen zonder rij :man_shrugging:t3:

1 like

Als ik zie dat er drie auto’s voor me staan bij de wasstraat dan draai ik al om.

Maar goed ik gun iedereen zijn hobby

2 likes

Ja, is dat zo? Volgens mij was dat bij de MoonSwatch niet het geval. Ik zou het wel lekker vinden overigens voor de Scalpers die dan vier dagen voor nop in de rij hebben gestaan.

1 like

Sommigen houden van speelgoed…:relieved: