Ik denk dat ze geleerd hebben van de MoonSwatch. Zelf geen siliconen bandjes leveren was echt gemiste kans daar. En dat leveren in batches werkte toen ook niet echt lekker. Zullen ze nu wel wat beter doen toch? En misschien vinden ze het lekker qua hype als ze de eerste paar weken schaars zijn, maar daarna wil je ze gewoon uit kunnen leveren lijkt me
Wel sneu die âliefhebbersâ die hier anderen moeten komen afzeiken om zich toch maar beter te kunnen voelen over zichzelf ![]()
Het is niet zo diep hoor!
Live and let live.
Dat is dan ook niet de doelgroep.
Ach ben wel wat gewend ![]()
En ik vind het serieus wel een kek klokje
Leuk man, ben benieuwd hoe druk het gaat zijn
Rudi Carell heeft een hoop zendelingenwerk gedaan.
Vast meer dan je denkt, veel zullen er hier niet voor uit willen komen
Ik vind het gewoon wel een leuk ding. Mag dat ook, of moet je in dit topic per se een uitgesproken mening over alles en iedereen hebben? ![]()
Als er voldoende week nog stock is, we weten dat het soms heel erg hard kan gaan
Zeker mag dat, fijn dat je er zo in staat
Als ik de officiële tekst van Swatch goed begrijp, brengen ze de collectie (die uit 8 kleuren bestaat) uit in twee verschillende technische uitvoeringen per kleur:
Lépine: Open wijzerplaat met de kroon boven de 12.
Savonnette: Met beschermdeksel en de kroon naast de 3.
Dat zou betekenen dat er in totaal 16 varianten beschikbaar komen (8 kleuren x 2 stijlen). Begrijp ik dit goed?
Nee
Eens. Het is leuk. Inderdaad zoals een
Maar tegelijkertijd ook een soort merk prullaria. Zoals een duikhelm bijvoorbeeld
.
Maar er zijn voorbeelden hier op het forum genoeg. Posters, hele display stands, tassen, petjes, lepeltjes, bordjes en ga zo maar doorâŠ
Dit is gewoon leuk.
Zeker? Ik lees het ook zoâŠ
Staat toch wel duidelijk op de site lijkt me. En om ze allemaal (dubbel) in de fitrine te zetten. Lijkt me ook onnodig
Geen idee. We zullen het zien