Al eens erover nagedacht dat mannen >40j misschien niet de doelgroep zijn maar zowel jongeren alsook vrouwen die wat hipper uit de hoek willen komen? Just a thought.
Of de meesten hier dit nu een geslaagde of flop make-over vinden, is bijzaak aangezien de meesten hier in een andere eigen “niche” doelgroep vallen.
Vanuit Swatch weet men heel goed wat positionering en marketing is, het zou me dan ook verbazen dat dit een flop wordt.
Ik heb ooit in Rotterdam staan praten met een aantal mannen vooraan in de rij voor de MoonSwatch met gouden wijzer of zoiets en die waren rond de 20-30 jaar oud en vrijwel allemaal geen HF leden, ook al kenden ze het HF wel.
Ik krijg alleen maar vrienden aan de lijn over dit AP horloge (hun perceptie is niet dat dit een Swatch is), die normaal alleen smart watches dragen en verder niks met horloges hebben.
Wellicht een teken dat ik opzoek moet naar andere vrienden:). Het zijn allemaal mensen van 40+
Ik zou het succes hiervan niet onderschatten. Hun kinderen hebben het op tik tok voorbij zien komen en nu wilt de hele familie het hebben.
Rond bericht 721 hier al besproken
Ik weet niet of hier ook fans van de podcast acquired zijn, maar deze hele bedoening doet me denken aan iets dat ik voorbij hoorde komen in de aflevering over hermes, dat in de jaren 70 ook moest vernieuwen en dus de zijden sjaaltjes van de hoofden van dames in twinset haalde en om allerlei andere dingen bond, zoals leuke jonge meiden in jeans en handvatten van tassen. Worth a shot voor swatch. Verder vind ik die witte erg leuk - en wellicht houden we er een pocket watch revival aan over. Ik ben er iig klaar voor!
Ik wed dat Marc-Marie de eerste op TV is met een Royal Pop.
heb zelf 3x in de rij gestaan voor de moonshine golds
Voor een specifieke doelgroep wel ja.
Ok Ronnie!
Helemaal leuk dit horloge. Gaat een suc6 worden. Marketeers van beide bedrijven weten echt wel wat ze doen. Paar influencertjes erbij, Tiktok en Snapchat en laat de bal maar rollen ![]()
Samen met een JBL erbij en poppen of clippen met je rugzak als backpacker of avonturier.
Die vind ik dan wel weer lollig. Hoewel het plaatje wat gekke dimensies kent……
Lekker man. Ik als onzekere 37 jarige loser met een klein pikje ga echt wel een kopen en ik weet zeker dat vrouwen smelten bij het schoolplein als ik aan kom lopen met dit ding half uit mijn broek.
![]()
Je kan hem altijd dragen als riem zoals een van de foto’s hierboven
Een accessoire beoordelen is prima. Iemands mannelijkheid eraan ophangen is gewoon onzekerheid met een toetsenbord.
Daar heb ik al een fantastische goede grap over gemaakt eerder in dit topic. Kan ze niet uit mijn mouw blijven schudden he ![]()
Haha heb echt gelachen met je antwoord. Heel grof maar in grote lijnen denk ik er net zo over ![]()
De marketing foto’s lijken vooral op vrouwen gericht.
“Hey… Heb je gezien wat er half uit mijn broek hangt?”