Eerst trekken aan het touwtje en daarna volgt er meer ![]()
Naja, ze weten dan ieder geval hoelaat het is…
Ik begrijp alle persoonlijke meningen, maar dit horloge wordt hier echt ongelooflijk onderschat door veel mensen.
Ga je nou doen alsof je dat ding echt geweldig vindt? Ook jij gaat hem links laten liggen als er Sugess op staat.
Laat mij met rust man ![]()
Ik denk dat de 100,- nog te veel is voor een moonwatch als je der een paar keer meespeelt is die al stuk. Ik denk dat als de productiekosten 25,- zijn. Dit voor is mijn ogen ook de waarde aangezien het gewoon troep is.
100% dat het verkoopt als een malle, en als er een fabrikant een leuk bandje voor maakt, dan zal het echt wel een cool ding zijn. Maar ik zie het niet echt voor me, dat een kerel zo’n regenboog kleurig dingetje om z’n nek draagt en dan denkt dat die cool is.
Jij hebt te weinig onsuccesvolle rappers in je kennissenkring.
Dat snap ik. Dat is te confronterend hè? Want je weet zelf ook wel dat het waar is.
Dat kleine pikje?
Kun je die dan half uit je broek laten hangen?
Het is echt voer voor therapeuten dit; stoere volwassen mannen, veelal afkomstig uit het topic op het forum waar alle lompe boeren verzameld zitten, die hier in een Swatch topic komen fulmineren over de Swatch doelgroep.
Hilarisch zo op deze slow morning ![]()
![]()
Ach, gewoon een strak broekje dragen.
Het verbaast me echt hoe zuur sommige reacties hier zijn. We zitten hier allemaal op een horlogeforum omdat we dezelfde passie delen: horloges. Dat smaken verschillen lijkt me nogal logisch. Niet iedereen hoeft dezelfde modellen mooi te vinden, maar iemands keuze compleet afkraken of belachelijk maken slaat echt nergens op.
Ik zie hier ook genoeg horloges voorbij komen waarvan ik denk: absoluut niet mijn ding. Maar dan scroll ik gewoon verder. Ik ga iemand niet lopen neerhalen omdat zijn smaak anders is dan de mijne. Sommige reacties hier zeggen eerlijk gezegd meer over de reageerder dan over het horloge.
En eerlijk gezegd is dit de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets meemaak op een forum. Voor mij bederft dit alleen maar de pret van een hobby die juist leuk en verbindend zou moeten zijn
Je racismeert
Kerel, dit is hier dagelijkse kost ![]()
Met tattoos vergeet je ![]()
Het is vooral bedoeld om de jeugd enthousiast te maken, en daarin zijn ze echt slim bezig.
Kijk naar franchises als The Fast and the Furious en games zoals Need for Speed en Gran Turismo. Een hele generatie groeide daarmee op en droomt nu van auto’s zoals de Toyota Supra, Nissan Skyline GT-R en Mazda RX-7. Niet voor niets zijn die auto’s tegenwoordig enorm in waarde gestegen.
Dat is precies wat merken als Omega, Blancpain en AP nu doen met dit soort collabs. Het draait niet om de huidige 30+ koper, maar om de volgende generatie warm maken voor het merk. Jongeren maken op een toegankelijke manier kennis met iconische designs en bouwen daar emotionele waarde bij op.
Daardoor ontstaat ook een interessante vraag: moet Rolex niet ook iets gaan doen? Want over 10 à 20 jaar zou de hype en culturele relevantie zomaar meer richting merken als Omega, Blancpain en AP kunnen verschuiven.
Dit heeft helemaal niks Swatch te maken. Want als AP er niet op stond dan had geen haan er naar gekraaid. ![]()
Die er dan weer geen moeite mee hebben om horloges in damesmaten van 36 mm te dragen.