Swatch x Audemars Piguet Only

Die haat blijf toch, ook al is het een apart topic, mensen komen hier om het af te kraken, te duur, plastic, geen geld voor een " echte" of ik zal dat aan mij 10 jarig kind geven. Gewoon geen aandacht aan geven en kopen wat je leuk vindt.:grin:

4 likes

Ik vind het altijd goed wat ze gaan fabrieken…
Leuk man die maffe onnozele samenwerkingsverbanden.

Maakt horloges meteen weer leuk en haalbaar voor een veel breder publiek .
I

1 like

Zoveel?

Ik bood m voor list aan bij @BadgeandBezel maar die wilde m niet :face_holding_back_tears::joy:

Horloges zijn toch al haalbaar voor iedereen?
Je hebt super leuke Casio’s, Seiko’s etc etc voor minder of dezelfde prijs.
Daar kleven ze alleen geen grote naam op om de illusie te wekken dat je iets koopt dat waarde heeft.

1 like

Newsflash: als de markt 100% rationeel was dan verdiende niemand ooit geld.

3 likes

Bij Tag Heuer vragen ze 2k voor een plastic horloge; ik zeg die Swatch x AP wordt een koopje :innocent:

6 likes

Wordt zaterdag drukte verwacht in Leidschendam Mall. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Morgen meer duidelijkheid. Even afwachten …

1 like

Aangezien de lancering officieel is aangekondigd door Swatch, tijd voor een “officieel” topic :wink:

1 like

Of Swatch Group heeft AP gekocht en dit is daar hun markering van…

3 likes

Snap niet waarom hier een officieel topic voor moet worden geopend?

2 likes

Er zijn versies met een rubberen band. Maar ik verwacht een soort elastieke band, naast een nekkoord en een sleutelhanger :wink:

1 like

Stopswatch! :joy:

5 likes

Morgen de release? Is dat al bevestigd?

Eindelijk een officieel topic.

Dank je wel man.

Als je de MoonSwatch trend klopt dat waarschijnlijk wel. Vaak halverwege de week, rond middernacht ineens release van het ontwerp.

2 likes

Wakker blijven dus :upside_down_face:

1 like

Ernstig. Heel eBay staat al vol

Nog meer crisisacteurs.
Laten we net doen of het echt en organisch is.

Verontwaardiging alom.

Praat jij altijd in haiku’s?

2 likes

Waarom ‘crisisacteurs’? Dit topic heeft ondertussen 430 antwoorden; dat is op een paar dagen ongeveer een derde van het Blancpain only topic, een topic over een heel serieus en geliefd merk wat al jaren loopt. Dat duidt toch aan dat dit soort releases leeft, ook bij de ‘serieuze liefhebber’?

Op sociale media zie ik ook volop de mallemolen in gang komen. De Moonswatches zijn overigens ook maanden lang een belachelijk populair hebbedingetje geweest (ik ken bijvoorbeeld minstens drie mensen in mijn kringen die er eentje hebben en voor de rest niet om horloges malen, ook een deel liefhebbers heeft er eentje) en zijn nu nog steeds populair.

Lijkt mij dus dat een deel van de hype toch gewoon echt is hoor. Natuurlijk zit er ook betaalde promotie bij, maar dat heb je bij elk populair merk wel.

3 likes