Onvoorstelbaar vind ik het.
op die onderste afbeelding zijn ze best gaaf ![]()
Naar mijn idee wordt het gewoon een nieuwe Swatch POP art met system 51 uurwerk. Mogelijk dan dus een horloge aan een hanger of iets dergelijks.
Alleen het lettertype duidt op AP. Verder niets.
Is niet de eerste keer dat Swatch zo’n goede marketing truc uithaalt.
op die onderste afbeelding zijn ze best gaaf
Op de bovenste gaver.
Kijk!!! @ZeeVanTijd
Die bestaat al. Maurice Lacroix!!! Aikon! Best cool eigenlijk. Als er AP op had gestaan was het een succesnummer.
Alle kleuren van de regenboog beschikbaar
Oh man. Wat een ellende. Een Pop om je nek ![]()
De deceptie is real ![]()
![]()
![]()
Haha ja was ook wel too good to be true anders ![]()
Onvoorstelbaar vind ik het.
Ik al niet helemaal meer. ![]()
Na 500 varianten van de MoonSwatch en Blancpain sta ik nergens meer van te kijken.
Wat natuurlijk is, het is een pop swatch. Je kan hem om je nek dragen maar ook om je pols. Klik klak en klaar.
Veel te groot natuurlijk, maar het kan wel ![]()
Een echte popswatch als royal…… pop.
Ik snap sowieso de hype niet. 400 euro voor plastic rotzooi.
Gezien de reuring die er al is zal dit horloge wel gaan uitkomen. Dat mensen er zich zo druk om maken begrijp ik niet helemaal. Iconische horloges worden al decennia nagemaakt en als “Hommage” verkocht. Daar maken zich dan weer weinig mensen druk om. Dit is niets nieuws maar wel net zo verachtelijk als een hommage.
Helemaal mee eens, zeker als je ziet dat Swatch modellen als bv de Night Flight verkoopt voor 225. Lijkt me toch een stuk degelijker dan een plastic prulletje
Swatch maakt vaak plastic, noemt het dan fantastic maar de realiteit is dramatic.
Nou, nou, dat doet ML hierboven en andere ook. Ze zijn wel creatief in communicatie en design. Daarbij is het altijd goed tijdvergojen in een vliegveld terminal om te passen en te kopen…
Plastic voor een bijbehorende prijs is prima. Maar niet voor 400 euro.
De prijs is al bekend gemaakt??
Heb het in deze over de Moonswatch.