Swatch X Dragonball Z

Zeker! Ik moest thuis zijn voordat DBZ begon.

Vind de designs bijzonder. Vegeta versie had ik ook meer van verwacht ipv Goku op de wijzerplaat. Grote kans dat ik er wel eentje ga kopen btw. Hoevaak ik destijds thuis wel niet de kamehameha heb gedaan. :scream:

5 likes

Veel mensen vinden de horloges niks zo lees ik, maar ik denk dat de doelgroep niet de volwassenen zijn maar kinderen van rond de 10-15 jaar. Daar zou het nog wel eens kunnen aanslaan.

2 likes

Ik denk het niet. Die zijn niet opgegroeid met dragon ball Z. Het komt tegenwoordig ook niet meer op TV en het lijkt mij sterk dat 10/15 jarigen via buitenlandse streams DBZ kijken.

2 likes

:joy: herkenbaar!

2 likes

Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Mijn neefjes kijken graag naar buitenlandse streams van allerlei soorten anime. En dan liefst in de brontaal.

2 likes

Mijn neefje van 6 kent dragonball z zelfs haha, maar dat komt ook wel vanwege de spielotheek bij ons in de buurt, waar je dragonball z spellen kan spelen.

1 like

Ah ja en ik was de nieuwe Fortnite DBZ mode al helemaal vergeten. Dat is precies de generatie die nu fortnite spelen.

2 likes

Gemiste kans voor een “pa en zoon/dochter” dbz collectie.

Voor pa wat grotere maat Goku, Vegeta etc. En voor de kleine een bescheiden maatje met Gohan, Trunks, krillin :smiley:

2 likes

Valt me trouwens op dat je bij het vegeta model goku ziet? Kent swatch de karakters wel🤣

1 like

Never mind, ik zie al dat in de toelichting staat “goku in het vizier”. Had toch liever een afbeelding van vegeta zelf gezien.

2 likes

Ben je vroeger gepest met dbz? Zit het diep?

Screenshot 2022-08-26 at 10.16.10

3 likes

Is goed meneer de Hulk hogan fan, ga je lekker afbeuken met zo’n dbz horloge om je pols.

Waarom ben je zo toxic? Laat mensen lekker dragen wat ze willen.

3 likes

Ze zijn weer in de aanbieding: https://www.ah.nl/producten/soepen-sauzen-kruiden-olie/smaakmakers/azijn . Misschien een liter azijn wegwerken dan bier.

1 like

Oke laten we het weer leuk houden :slight_smile:

Ik zit ook zwaar te twijfelen om er 1 aan te schaffen (master roshi of vegeta)….Al loop je er met je 38 jaar toch wel wat mee voor lul. Vanavond ga ik met mijn zoon naar dbz super hero in de bios. Eens db liefhebber, altijd liefhebber.

5 likes

Die vind ik juist wel weer tof. Goku is zn nemesis welke hij monitort op powerlevel via zn scouter. De binnenzijde van dat Horloge is ook heel gaaf als great ape!

1 like

Confronterend dit. Ik word oud. Mij past helaas een A-team of MacGyver thema.

3 likes

Ohja, aan onze leeftijd maakt dat allemaal toch niet meer zo uit. Ideaal als horloge voor zo’n uitstapjes :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is inderdaad misschien nog wel de gaafste editie!

2 likes

Hier is hij binnen hoor !! :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes