Valt me trouwens op dat je bij het vegeta model goku ziet? Kent swatch de karakters wel🤣
Never mind, ik zie al dat in de toelichting staat “goku in het vizier”. Had toch liever een afbeelding van vegeta zelf gezien.
Is goed meneer de Hulk hogan fan, ga je lekker afbeuken met zo’n dbz horloge om je pols.
Waarom ben je zo toxic? Laat mensen lekker dragen wat ze willen.
Ze zijn weer in de aanbieding: https://www.ah.nl/producten/soepen-sauzen-kruiden-olie/smaakmakers/azijn . Misschien een liter azijn wegwerken dan bier.
Oke laten we het weer leuk houden 
Ik zit ook zwaar te twijfelen om er 1 aan te schaffen (master roshi of vegeta)….Al loop je er met je 38 jaar toch wel wat mee voor lul. Vanavond ga ik met mijn zoon naar dbz super hero in de bios. Eens db liefhebber, altijd liefhebber.
Die vind ik juist wel weer tof. Goku is zn nemesis welke hij monitort op powerlevel via zn scouter. De binnenzijde van dat Horloge is ook heel gaaf als great ape!
Confronterend dit. Ik word oud. Mij past helaas een A-team of MacGyver thema.
Ohja, aan onze leeftijd maakt dat allemaal toch niet meer zo uit. Ideaal als horloge voor zo’n uitstapjes 
Dat is inderdaad misschien nog wel de gaafste editie!
Ik zou er echt mega schijt aan hebben … echt niemand gaat dat merken en als ze dat al doen, lekker laten denken.
Die van Master Roshi groeit ook op me😂 Lekker subtiel ook👌🏻
Ik vind ze gewoon geweldig, wil ze allemaal,
2x nostalgie!!
Ik heb de Gohan en moet wel toegeven dat je er amper op kan aflezen hoe laat het is…. 
Ach daar is een horloge toch niet voor 
Maakt niet uit is gewoon een hebbeding.
Bleef er vroeger elke woensdag voor binnen.
Ik had er ook meer van verwacht, leuk voor de verzamelaar en liefhebbers. Ik heb vroegah ook de DBZ-saga gekeken maar deze laat ik aan me voorbij gaan 
DBZ was toch wel heel vet