Absoluut 
Vroeger alles gekeken tm Boo
Heb hier alle DVD’s staan… Mijn zoontjes kijken ze maar heb ze nooit meer gezien.
Absoluut 
Vroeger alles gekeken tm Boo
Heb hier alle DVD’s staan… Mijn zoontjes kijken ze maar heb ze nooit meer gezien.
Mijn zoon van 12 speelt Fortnite en laten ze nu net een Dragonbal Z special hebben.
Hij is er helemaal gek van.
Was vroeger al een groot Dragonball Z fan. Nu is mijn zoontje er fan van. Ik heb de set puur “voor de heb” gekocht. Ik draag ze niet. Vind ze gewoon cool. Wellicht dat ik ze later aan mijn zoon geef. Maar eerst nog even wachten tot 1 oktober. Dan komt de Shenron uitvoering uit.
Geen Piccolo 
Zijn er helaas wel meerdere die missen.
Een stalen Swatch x Super Saiyan 3
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien 
Nice!
Volgens mij begrijpt swatch eindelijk hun doelgroep, 30-40 jarigere die ermee zijn opgegroeid en nu het geld ervoor over hebben om wat uit nostalgie te kopen
. Ipv de jeugd die alleen maar naar smartwatches kijkt.
Afgelopen week stond het rijen dik te wachten bij de swatch in Venetië om een DBZ te bemachtigen.
Ben blij dat ik ze allemaal al heb dan. Hahaha.
Ik heb alleen de Goku. Binnenkort schijnt er een limited edition te komen, en alleen tussen 1 en 4 oktober. Weet iemand wat die gaat kosten?
Zal dat 1 model zijn of meerdere?
Op 1 oktober komt Shenron (de draak) uit. Gelimiteerde genummerde uitvoering en gelimiteerde ongenummerde uitviering. Prijs heb ik geen idee van.
Deze info kon ik destijds niet op de .nl site vinden maar alleen op de .com site van Swatch. Bij mij staat het al in de agenda.
1 model genummerd en ongenummerd.
Beste,
Deze gaan 1000,- euro kosten .
Kind Regards / Met vriendelijke groeten,
1000 euro voor de limited edition, krijg ik te horen van de swatch winkel uit de Kalverstraat.
Goeiendagpater, dat is behoorlijk wat knaken. Ben behoorlijk benieuwd hoe ze er dan uitzien e d.
18k gouden dragonball dresswatch? 
Pff, belachelijk veel geld zeg. Dat slaat echt nergens op. De “gewone” 7 kosten tussen de 80 en 130 Euro per stuk.
Maar ja, er zijn vast wel mensen te vinden die dit ervoor willen betalen. Ik niet in ieder geval.
als het shenron is, zijn de ogen van de draak misschien wel van diamant