Swatch X Dragonball Z

Ja wie weet… Niet dat dat echt een reden is om er 1000 pietermannen voor te betalen. En daarnaast staat dat ook totaal niet in contrast met de rest van de horloges.

Wat ik begreep is dat er 2 gelimiteerde horloges kwamen. Genummerd en ongenummerd. Wellicht dat de genummerde met certificaat en luxe koffer ofzo komt???

Ik gok op Krillin en misschien wel iets met androids?

Van het weekend bekeken. M’n zoon wilde ze allemaal. Haha!

Beste Dave,
De set gaat 1000 euro kosten en vanaf 1 oktber is er een qr code inde winkel welke u kunt scannen en waardoor u dan meedoet met de loting.

5 oktober worden de winnaars bekend gemaakt.
Kind Regards / Met vriendelijke groeten,
Unquote
Bovenstaande kreeg ik als antwoord,
Ik pas ervoor om 1000 uit te geven.

1 like

Snap ik volkomen :grinning_face_with_smiling_eyes: Als het nou een loting is waar ze een exemplaar weggeven dan rij ik ook wel ff richting de dichtstbijzijnde winkel :racing_car::dash: Hollander he …

Bulma, :zipper_mouth_face:

1 like

2 likes

Yep, net besteld. Nu de set compleet. Althans, als hij geleverd is :grinning_face_with_smiling_eyes:.

3 likes

Shenron is ook binnen. Collectie compleet.

12 likes

Baas

Ik ging toevallig langs, want ik werkte vandaag in de buurt van Kalverstraat :wink: Tja, dan gaat het fout hè. Kon die rode DBZ niet weerstaan en ook maar een Moon Swatch meegenomen :face_with_hand_over_mouth: #OmdatHetKan

3 likes

Zijn de MoonSwatch er weer ja?

1 like

Dat was vorige week vrijdag @Weppenzeiler … ik liep er toevallig langs. Het is natuurlijk bij een freak natuurlijk nooit helemaal toevallig :rofl:

1 like

Speeltijd … love it!

3 likes