Swatch X Dragonball Z

Nee, de Moonswatch is een kopie van een legendarisch Omega horloge. En een mooi thema er omheen, iedereen kent de planeten van ons zonnestelsel.

Dragonball Z is alleen voor liefhebbers van tekenfilms voor tieners. Dus zo’n knaller zal het niet worden.

Vandaag in het echie gezien in de Swatch shop en moet zeggen er zijn 2 stuks wel erg gaaf :wink:

Geen scalpers voor Dragonball Z?

Die mis ik ook!

In m’n twintigers kon ik er ook geen genoeg van krijgen hoor.

Toch een leuke manier om “anime” aan het grote publiek te tonen, waar ik overigens mee ben uitgepuberd in de jaren 90.

2 likes

Dat dus

Had de designs wel toffer verwacht. Gemiste kans. Had een Leuke hebbedingetje geweest. Misschien nog even passen in de winkel.

of niet

Of wel

2 likes

Exact dit. Ik heb vroeger zelf veel uren DBZ gekeken, dus ik vond dit idee wel tof! Maar et zit geen tussen die ik direct zou kopen.

Die van Goku is te groot, die van Gohan had ik wat “mannelijker” verwacht. De Vegeta wijzerplaat is wel heel rood… Allemaal net niet.

En dit!

Maar het is toch wel weer eens wat anders :blush: leuk om naar te kijken!

1 like

Is deze reactie voor kinderen? Zo denken volwassenen toch niet?

Ik zag je topic en dacht gelijk:“VET!”

Ik zag de horloges en dacht gelijk:" :face_vomiting:".

Dit hadden ze in mijn ogen veel beter kunnen doen. Te kinderlijk en ik mis Piccolo en Trunks. Wel toffe samenwerking!

2 likes

Ik ben het met jullie eens. DBZ is voor veel van onze generatie echte nostalgie. Als de designs wat subtieler waren was het een leuke collectie geweest

2 likes

Zeker! Ik moest thuis zijn voordat DBZ begon.

Vind de designs bijzonder. Vegeta versie had ik ook meer van verwacht ipv Goku op de wijzerplaat. Grote kans dat ik er wel eentje ga kopen btw. Hoevaak ik destijds thuis wel niet de kamehameha heb gedaan. :scream:

5 likes

Veel mensen vinden de horloges niks zo lees ik, maar ik denk dat de doelgroep niet de volwassenen zijn maar kinderen van rond de 10-15 jaar. Daar zou het nog wel eens kunnen aanslaan.

2 likes

Ik denk het niet. Die zijn niet opgegroeid met dragon ball Z. Het komt tegenwoordig ook niet meer op TV en het lijkt mij sterk dat 10/15 jarigen via buitenlandse streams DBZ kijken.

2 likes

:joy: herkenbaar!

2 likes

Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Mijn neefjes kijken graag naar buitenlandse streams van allerlei soorten anime. En dan liefst in de brontaal.

2 likes

Mijn neefje van 6 kent dragonball z zelfs haha, maar dat komt ook wel vanwege de spielotheek bij ons in de buurt, waar je dragonball z spellen kan spelen.

1 like

Ah ja en ik was de nieuwe Fortnite DBZ mode al helemaal vergeten. Dat is precies de generatie die nu fortnite spelen.

2 likes

Gemiste kans voor een “pa en zoon/dochter” dbz collectie.

Voor pa wat grotere maat Goku, Vegeta etc. En voor de kleine een bescheiden maatje met Gohan, Trunks, krillin :smiley:

2 likes