wil straks misschien nog even kijken. Tegen 15.00. Ik laat het weten
Jij woont toch in Rotterdam? Voor mij zo lastig in de gaten houden. Moet telkens 60km rijden ofzo
Ik ben ook een banaan inderdaad
Dichtbij Rotterdam, 20 minuten rijden
Ik zit alleen al een uur in de auto
Is ie kapot?
lexus gaat niet kapot
zojuist geweest. Behalve de doos met gehele collectie in de etalage (waarschijnlijk neppers?) hadden ze niks. Even gezellig praatje gemaakt over de gekkigheid, en ze zeiden dat die dingen gewoon zouden blijven komen. Alleen NU even lastig.
Zijn geen neppers, je ziet de secondewijzers lopen dus het zijn gewoon echte exemplaren.
Het zou vast ook duurder zijn om voor de winkels een dummie etalagemodel te bedenken dan om werkende plastic swatches neer te leggen.
zeker, zat ik ook net denken. Voor dat geld niet de moeite waard, klopt. Maar ik had ze ook niet staan bekijken. Gewoon even meeluisteren naar het voorraad vraagje van een andere bezoeker en toen meteen weer weg …
Zojuist in 020. Helaas geen toevallig aangevulde voorraad.
Volgende week weer eens langs.
Net in de koopgoot in Rotterdam geweest
Pas in de loop van volgende week weer voorraad…:🥲🥲
Grote kans dat het weer op woensdag is
Deze doos is niet te koop zeker
Op de Swatch website staat uitdrukkelijk dat het geen limited edition betreft en dat ze weer leverbaar zullen worden, in ieder geval online (want daar keek ik). Geen enkele reden er eentje op Marktplaats voor veel meer te scoren. Ik kijk over een paar weken wel weer, ben geen neuroot.
Geduld is dus een schone zaak.
Ja dat zei de verkoper in 020 ook. Meestal leveringen op dinsdag, maar de moonswatch verwachten ze op woensdag of donderdag.
Op Chrono is iemand met de gehele verzameling (zonder koffer). Slechts 26.799 Euro.
Ohja, en 500 Euro verzenden. Dat had wel gratis gekund toch?
Zodra de gekte iets geluwd is (medio/eind april?) ben ik van plan op de motor naar 010 te rijden.
Dat is voor mij ongeveer een half uur. Dan kan ik makkelijk een 2e exemplaar meenemen voor een forumlid op grotere afstand van 010 of 020, uiteraard mits ik een 2e exemplaar kan bemachtigen.
Daar hoef ik geen cent extra voor te hebben, maar wil liever wél vooraf een aanbetaling van b.v. €50
om zeker te weten dat het exemplaar ook wordt afgenomen. Natuurlijk zou ik het met vette winst on-line
kunnen doorverkopen, maar dat vind ik niet zo netjes.
Degene die nog 2 weken kan wachten moet maar even een pb sturen. Dan maken we wat afspraken.
Ik help degene die het verst van 010 of 020 woont graag.