Swatch

Ik weet het ,het is geen echt horloge.
Maar wie weet waar ik een kast voor een Swatch automatic kan kopen.
Bij voor bedankt voor jullie reacties.
siebren.

http://www.squiggly.com

Waarom is het geen echt horloge?:S Het zijn juist erg leuke hoorloges!:slight_smile:

Mijn beste,

Helemaal met Misha eens. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Sorry ze zijn erg leuk maar verwachte geen liefhebbers van deze horloges op deze site .Siebren

Ik denk dat er aardig wat forummers zijn begonnen met Swatch horloges, ik althans wel; mijn eerste heb ik, hoewel in erbarmelijke staat, nog altijd:

Gr, Marc

swatch is juist een "echt "horloge voor een leuke prijs.

wat dacht je van de swatchstores ?

Nou en of! Swatch-horloges zijn dikke pret!! Zelf heb ik er ooit ook nog een paar versleten! :slight_smile:
Maar ja, eerlijk is eerlijk: als je dol bent op duurzame, mechanische horloges, dan moet je niet bij Swatch zijn…

Nu het toch over Swatch gaat, weet iemand of je hier zelf ook bandjes kan verwisselen, zelfde systeem kwa pushpins als normale horloge’s? Of moet je hiervoor echt lansg een Swatchstore.

Helemaal met Misha eens. Het zijn wel echte horloges. Al heb ik er zelf geen.
In mijn jonge jaren heb ik een poosje bij V&D op de horloge afdeling gewerkt, er werden toen naast Velona (het huismerk van V&D) onder andere ook Seiko’s en zelfs een poosje Omega’s verkocht. Ik weet nog dat in die tijd (ongeveer 1974 of zo) de eerste Swatches binnenkwamen. Toen werden ze wel als minderwaardig beschouwd, plastic kast enzo. Maar ik denk dat Swatch onderhand wel een plaats verworven heeft, met een bepaalde doelgroep, dat is waar, maar dat geldt voor vrijwel alle horloges, toch?

Groeten, Tom V.

De bandjes hebben geen pushpins, er zit een stalen pin door de kast heen, deze kun je met een dunne omgebogen paperclip doordrukken en vervolgens met een tangetje eruit trekken.

Gr, Marc