Sweetroad.com - iemand ervaringen?

//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net

1 like

De site is m.u.v. wat horloge merknamen volledig in het Chinees. Voor wie die taal niet beheerst is het dus onmogelijk enig zinnige informatie te krijgen.Een link naar een vertaling, in het Engels bijvoorbeeld, heb ik niet kunnen vinden.
Ik zou zeggen: niet aan beginnen, te veel kans op miscommunicatie en dus problemen.

1 like

Volgens mij is het Japans. Maar daarmee wil ik niet je punt ontkrachten hoor. :slight_smile: Het lijkt mij inderdaad erg lastig om veilig en zeker te kopen als je hun uitingen niet genuanceerd tot je kunt nemen.

Plus, altijd letten op de bijkomende kosten van invoer.

Helemaal mee eens. Daarom hoopte ik op positieve ervaringen :grin:

Klopt :wink:

Dit is nog een soort van ervaring wat ik gevonden heb:

https://forums.watchuseek.com/f20/buying-japan-923806.html

En op het Seiko & Citizen forum (2013): They seem to always have a wide selection of unusual pieces but there are quite a few redials and refinished models so you need to have some idea what you are looking for.

The prices also seem to be extremely high, so do not expect any bargains.

1 like

Japans dus. Je hebt helemaal gelijk bij nadere bestudering zien deze karakters er uit als (wat ik denk) Kanji.
Maar dat kan ik dus ook niet lezen. Eén stapje dichterbij: de prijzen zullen dan wel in Yen zijn, dat kan je dan nog een beetje uitrekenen wat het wordt in Euro’s…
Ik zei het al: grote kans op miscommunicatie.

2 likes

Via google chrome is alles prima te vertalen, alles is wel behoorlijk overpriced.

Ook mijn ervaring, dat vertalen. Even aanklikken (tenminste, als je dat hebt ingesteld in je hulpprogramma’s van Google) en je krijgt een wat houterige maar wel goed bruikbare tekst.
Van de prijzen heb ik geen verstand. Dat laat ik graag aan de kenners over.
Ik zou overigens niet te veel risico nemen. Veel of weinig; Je kunt je geld maar één keer uitgeven.

Mee eens. Alleen ze hebben een model in het aanbod dat je niet vaak tegenkomt :grin:

1 like

Ik heb er ooit wat besteld en betaald via credit card.

Vervolgens kreeg ik man geld terug met de mededeling dat voor bestellingen uit het buitenland alleen banktransfer geaccepteerd is. Uiteindelijk vond ik het teveel gedoe.

Ze hebben wel veel mooie horloges en lijken me betrouwbaar.

1 like