Schiet u maar.
Leuke video’s zijn dit altijd. Ben geabonneerd op zn kanaal
Pfff, ik ben na paar min afgehaakt. Soort van afasie heeft die man. Hij gebruikt heel veel woorden, maar zegt bar weinig.
Hij geeft ook maar 1 ding aan…daar waar het om gaat.
H.Moser stopt met het voeren van Swiss made op de wijzerplaten en of dat slim is of niet (het is toch een stukje indentiteit)
Hee, daar heeft mijn vrouw ook last van.
Seen that. Niks nieuws. Lult net als een politicus. Veel woorden maar weinig inhoud. Hij maakt wel betere filmpjes. Dit is er niet een ervan.
Ik heb eveneens lichtelijk verdoofd en dizzy het geluid maar uitgezet na een paar minuten… Ik geloof dat ik zijn strekking wel ongeveer begrijp, maar overhoor me maar niet.
Die jongen is een echte WIS. Maar hij hoort zichzelf wel heel graag praten heb ik het idee. Zegt doorgaans geen onzin dus ik kijk wel eens een filmpje van hem.
Wat bleken veel amerikanen hun tanden hè. Wordt je glazuur zwak van.
Swiss made is steeds minder een kwaliteitskenmerk. Dat is een proces wat al decennia gaande is. Toch komt er veel high end horlogerie daar uit de Alpen, dus helemaal betekenisloos zal het niet snel worden.
Ondertussen het filmpje aangezet…
Niets nieuws wat mij betreft. Zwitsers is bij mij geen pré. Misschien heb ik vanwege de kosten wel liever een Japans uurwerk. Zwitsers/Japans is mij om het even. Maar ik kan mij wel vinden in zijn verhaal.
Het is trouwens wel jammer dat hij de aanleiding niet verteld.
Moser was al mijn favoriete Zwitserse merk, nu helemaal
Tsja, als hij het zegt> ik dump gelijk al mijn Zwitserse shit!
Weg Ermee!
Gruss Gott.
Niet te volgen die gast. Heel irritant.
Horloges zijn net als postzegels. Dat sterft uiteindelijk uit en blijft dan een hobby voor een enkeling. Wat er van de grote merken overblijft is gissen.
Zou je denken…?
Zover gaat het toch niet komen, hoop ik…