Bijzonder, ik zou het toch laten herstellen.
Komt zoals sommige hier ook al zeggen toch een beetje fake over bij verkoop.
100% laten maken!!!
Je had net zo goed een nieuwe kunnen kopen en daar de D af peuteren.
Maw hier is weinig unieks aan volgens mij. Een oude wijzerplaat met één afgevallen index is ook niet meer waard. En je gaat aan een toekomstige koper echt niet kunnen bewijzen dat hij zo origineel is/was.
Maar dat is mijn bescheiden meningâŠ
No question, just get it fixed.
Bij postzegels en munten zijn misdrukken veel geld waard !
Laten fixen.
Wordt ie er later meer door waard? Ik betwijfel het, en tot die tijd stoor je je er mateloos aan.
Beter nu goed dan in de toekomst wellicht uniek, is mijn advies.
Als het kamp van:" houden hij wordt veel waard" een nieuwe kopen en ruilen tegen deze, kunnen zij wachten op dat vele geld.
Misschien ook nog een korting bedingen bij Tudor omdat die er niet een moeten repareren.
Neem aan dat er bij Tudor een soort van kwaliteitscontrole is, dus die D zal er wel hebben opgezeten toen hij de fabriek verliet. Als hij niet meer tussen glas en wijzerplat lag, kan ik me voorstellen dat hij zich ergens anders bevind. Fijngemalen tussen de raderen? Zou het hele horloge geserviced willen hebben.
Als ik hem ooit zou willen verkopen dan heb ik nog een begeleidend schrijven van de juwelier die het horloge heeft gecontroleerd als e.v.t bewijs, maar heb hem niet gekocht om snel weer te verkopen en ben ook niet echt een flipperraar dus deze zal nog wel even in mijn bezit blijven.
[URL=http://s1286.photobucket.com/user/aviator011/media/IMG_2056_zpsd849gxry.jpg.html]
[/URL]@ Luddite,
Swiss Made is op de wijzerplaat geprint en niet geplakt kan er dus niet zomaar afvallen en ergens tussen verdwjinen.
dat printen gaat in de regel met tampon druk
Meteen een correcte wp laten plaatsen. Ik zou er zelf geen dag mee kunnen wachten en er gewoon vrij voor nemen. Krankzinnig dat dit bij een Rolex-gelieerd merk kan gebeuren.
Zie dat bij een Seiko 5je nog niet gebeuren
Nee. Daâs trouwens WEL een manufactuur.
Denk dat dit horloge als unicum een even glorieuze toekomst tegemoet gaat, als de luchtvaartmaatschappij in je avatar
Brrrr, direct laten vervangen. Hier blijft je blik naartoe schi.ten
Heel bijzonder dat dit klokje door de controle is gekomenâŠ
Alleen als de directeur op zijn knietjes e.e.a. komt vervangen zou ik overwegen het horloge te houden
Is de juwelier wel een certificeert om t klokje open te maken? Anders heb je waarschijnlijk geen aansprak meer op de fabrieksgarantie.
Als ie t nog wel heeft zou ik in de laatste maanden goed overwegen wat te doen.
Ik zou hem zo houden, en het begeleidend schrijven van de juwelier goed bewaren.
Nu is het (waarschijnlijk) een zeldzaam exemplaar met een mooi verhaal erbij.
Het geeft het horloge een uniek karakter.
Laten herstellen. Al die onzin over âwordt geld waardââŠmoet het nog zien met zoiets. En dan nog: ik zou me er kapot aan ergeren. Daar loop je dan X jaar mee rond omdat sommige Fâd-up vintage Rolexen gewild zijn onder verzamelaarsâŠ