Swiss Military wat vinden jullie ervan

Hallo
Ik heb deze op het oog
mooie afmetingen en goede prijs, alleen die blauwe buitenring stoort me op de Dial
wat vinden jullie?
gr Roel

Koop wat je zelf mooi vindt.

5 likes

Ik vind het okay qua ontwerp, maar niet echt eruit springen. Wat vind je hiervan :

Of deze

10 likes

Als het je nu al stoort…

5 likes

Heb er in het verleden ook eentje gehad, zo een Swiss Military Hanowa.
Als ik het me goed herinner vrij goedkoop te vinden, saffier en degelijke band dus ik zeg doen.

1 like

Tissot is knap ja

1 like

Hoi Roel,

Voor wat betreft het merk Swiss Military is mijn mening dat je veel ‘bang for buck’ krijgt.
Prijs-kwaliteit-verhouding is top in mijn opinie.

Voor wat betreft het door jou getoonde model, die ken ik niet specifiek maar


deze lijkt er behoorlijk op.
Hier ben ik meer dan tevreden mee en heb er dan ook steeds weer plezier van wanneer ik hem draag.

Aan jouw afbeelding te zien, wil ik concluderen dat jij hem op internet hebt gevonden? Ik zou je dan willen adviseren om een off-line verkoper te zoeken en daar gewoon eens te gaan passen. Dat geeft toch de beste impressie.

Succes met de zoektocht en ik hoor graag wat het is geworden!

2 likes

Wat er wel bijvermeld mag worden, dat is dat quartz horloges wel de meerderheid vormen bij een merk als Swiss Military Hanowa. Die zijn vaak tegen scherpe prijzen te vinden. Maar, wil je een automaat van dit merk, dan heb je het toch over prijzen die mij naar andere merken zouden doen uitwijken. Maar da’s iets persoonlijks…

heel mooi

Niet doen. Je gaat je niet minder storen er aan.

1 like

timeshop24.de heeft wel een en ander…

https://www.chrono24.nl/swissmilitary/06-523104003-hanowa-swiss-soldier-prime-39mm--id13785440.htm

1 like

Ziet eruit als een leuk horloge, maar ik snap wat je bedoelt wat betreft de rand. Ik zou eens een paar videos ervan bekijken om een beter beeld te krijgen van hoe het er in het echt uit ziet. Even zelf bekijken kan natuurlijk ook altijd :+1:

1 like

Voor dat geld heb je ook een leuke Seiko. Vandaag zelf een Seiko5 gekocht voor minder geld. Nog automaat ook

1 like

Vind dit merk mooie dingen hebben. Heb er echter een gehad, kostte 180 euro, en was na een jaar kapot. Reparatie was een 80 euro, die ik zo gelaten heb. Ben dan een stapje hoger gegaan (Hamilton), en nooit meer omgekeken!

1 like

Ik heb er nog één @RO3L :point_up:

Je hebt de jouwe nog niet gevonden begreep ik?

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Ik blijf een beetje een raar gevoel houden bij de combinatie Zwitsers en leger. Ik weet wel dat ze een leger hebben, maar Zwitsers is toch vooral een synoniem met neutraliteit. Een mooie duiker van Swiss Neutrality? Zou ik zo kopen :grin:

1 like

Leuk ding. Maar wat voor kleur zou die ring dan moeten hebben? Iets anders zou vloeken bij deze blauwe wijzerplaat.

Iets grijs denk ik zelf

Tof merk, maar nagenoeg alles is Quartz. Daarom zou ik eerder bij andere merken kijken voor dat geld. Vind je quartz niet erg? Dan is dit inderdaad tof. Heb er een aantal gepast en de afwerking en bouw kwaliteit zijn top.

2 likes