SwissToni

Snel een deal met SwissToni kunnen sluiten over z’n Wolbrook Skin Diver.
Horloge in onberispelijke staat en prima foto’s om iedereen makkelijk over te halen. Zeer relaxt.

1 like

Ik heb een Nato bandje overgenomen van @SwissToni. Binnen een paar minuten kreeg ik een betaallinkje en een minuut later kreeg ik al bericht dat het bandje was ingepakt en met de post mee ging. Een dag later lag het bandje in de brievenbus.

Het was een mooie snelle deal met snelle levering! Heel erg bedankt!

1 like

Wafflestrap overgenomen van @SwissToni. Vlotte duidelijke communicatie en vlotte verzending. Aanrader.

1 like

Bandje verkocht aan @SwissToni gewoon een snelle leuke deal aanrader!

1 like

Ik heb een Hirsch bandje van @SwissToni overgenomen. Communicatie verliep super snel en het bandje zat dezelfde dag al op de bus. Zeker een aanrader!

1 like

Zojuist is @SwissToni hier geweest om een horloge over te nemen. Gezellige en nette kerel waarmee het leuk praten over de hobby is. Aanrader! :ok_hand:

2 likes

Yes :partying_face:, @SwissToni gunde me eindelijk zijn doxa grafic. Dit is wat mooi is aan het forum, liefhebbers die elkaar iets gunnen. Bedankt Koen!

4 likes

Waar een relatief simpele overdracht van een Pie-pan kan uitmonden in een gezellige avond met gesprekken variërend van horloges naar (a)theïsme en opvoeding van kinderen tot de kat als slavendrijver.

Het is prettig zakendoen met @SwissToni, en je krijgt er engagement bij toe.
Mooi voorbeeld van waar ophalen een meerwaarde op de avond is.

En wat een connie zeg, wauw! Dank je en graag tor ziens Koen.

4 likes

Ik heb een bandje verkocht aan @swisstoni. Zeer sympathiek en een vlotte deal.

Zo is het leuk! :+1:t2: Tot een volgende keer.

1 like