Switch

Zo te zien @Switch’ eerste topic in dit ervaringshoekje.
Maar die is direct heel positief. :+1:t3:
Deze leuke olijfgroene Hamilton van hem overgenomen.
Snelle onderhandeling, ultra snelle levering, bomb-proof verpakt en het horloge is minstens zo netjes als beschreven in advertentie.
Dank je Alex!

1 like

Ook een fijne deal gemaakt met @Switch. Zijn Spb147 overgenomen. Fijn contact, snelle afhandeling en het horloge is in nog betere staat als in zijn advertentie stond :slight_smile:

1 like

Nadat ik deze fantastische Alpina Startimer in het blauwe gedeelte zag direct een berichtje aan @Switch gestuurd. Gevraagd om een aantal extra foto’s. Deze kreeg ik binnen enkele minuten.

Na een goeie, snelle onderhandeling waren we het maandag eens over de prijs. Vandaag geleverd gekregen, en wat een top klok! In perfecte staat, zoals beschreven.

Alex, bedankt!

1 like

Afgelopen week mijn Smiths PRS-60 Commander verkocht aan Alex, rappe en effectieve communicatie, nog vlottere betaling.
Prettig handelen met Alex, aanrader :+1:.

1 like

Van Alex oftewel @Switch een meer dan mooie Seiko one piece Zoro kunnen overnemen voor een aantrekkelijke prijs. Wat goed verpakt binnenkwam was een complete set met een mooie Seiko in een zeer gave uitvoering.
Dat tesamen met een goede effectieve communicatie, waarbij Alex niet alleen reageert maar ook actief dingen bevraagt, maakt ‘zaken doen’ met Alex aangenaam. Aanbevolen👌

1 like

Super leuke deal met @Switch gemaakt. Toen Alex erachter kwam dat we in de buurt wonen stelde hij voor om het persoonlijk af te leveren. Dat is pas klasse!

1 like

Leuke Formex Field overgenomen van Alex aka @Switch Fijne en vlotte communicatie en verzending was in no-time geregeld. Perfect verpakt en een aardig briefje erbij. Top. Dank Alex. :+1:

1 like