't Is alleen maar een stalen band, maar toch

Sinds het voorjaar heb ik een MKII Vantage. Ik vind het een geweldig horloge, maar de Hirsch band die er aan zat, vond ik minder. Veel banden zijn te kort voor mijn pols en deze had dus hetzelfde euvel. Net, net door de gesp en dan maar net door de ‘keeper’ heen. Ik ben altijd bang dat ik 'm verlies.

Bij Bill Yao een stalen band besteld en na een maand (!!!) onderweg te zijn geweest (douane…) eindelijk om mijn pols. Wat een fantastische band! Ik ben al een groot fan van de super oysters van Yobokies, maar dit is nog een klasse beter. Nog mooier afgwerkt, nog gladdere schakels aan de binnenkant en het geborstelde effect is met een heel fijn sponsje (of wat ze er ook voor gebruiken) gemaakt, waardoor de lijntjes heel erg fijn zijn.
In combinatie met deze band, lijkt de Vantage nog mooier afgewerkt dan met een leren band. Alles past, alles heeft dezelfde staalkleur en alle borstellijntjes lopen in elkaar over.

Ik heb zelf geen ‘wrist shot’ gemaakt, daarvoor werkt mijn camera in het donker niet goed genoeg. Daarom eentje geleend van WUS.

(Ik ga toch serieus nadenken over de LRRP van Bill Yao)

Menno

je plaatje werkt helaas niet, toch maar even een foto vandaag maken :wink:

Niiiiiice!