't Is weer bijna zover: Rikketik op zondag 16 januari / wensenlijst

Nog anderhalve week (wat gaat zo’n jaar toch snel :smiley: ) en dan is het weer zover: de Rikketik. Na verstek te hebben laten gaan op de laatste 3 beurzen ben ik wel van plan om op de 16e weer te gaan (ijs en weder dienende…).

Mini-meeting om 12:00 bij de koffiecorner? Nog speciale wensen om een bepaald horloge uit de collectie ‘life’ te zien? Roept u maar!
Ik heb zelf wel verzoeknummers: ik zou graag een keer een vintage Omega SM300 Seamaster om willen hebben. Watchco-uitvoering mag ook. Tweede wens: een Sinn 140/141 in het echt willen zien.

Menno

Ik ben nog nooit geweest,
Weet iemand of je er een leuke speedmaster zou kunnen scoren?
Dan zou ik eens kunnen gaan kijken.

thieuster Schreef:

Ik heb zelf wel verzoeknummers: ik zou graag een
keer een vintage Omega SM300 Seamaster om willen
hebben.

Je mag mijn 300 ook wel eens om proberen hoor (mocht je nu in IJsselstein zijn, ik ben op mijn werk en heb hem om) :smiley:

Ik ben wel voornemens om even te gaan, heb die dag nog andere verplichtingen dus dat zal dan 's ochtends even zijn. Een meeting zal dan moeilijk worden.

Die zijn er altijd veel te vinden.

ik zal eens kijken, zoek nog een bandje voor mijn Azimuth…
Helaas die dag ook andere verplichtingen.

Groet,
Arno.

Ik weet niet of ik ga. Straks koop ik daar dingen en moet ik nog langer sparen voor een Damasko. Aan de andere kant lijkt het me wel leuk om rond te kijken. Het zou voor mij de eerste keer zijn.

Koenta Schreef:

Ik ben nog nooit geweest,
Weet iemand of je er een leuke speedmaster zou
kunnen scoren?
Dan zou ik eens kunnen gaan kijken.

Speedmasters genoeg, alleen nooit een koopje. Maar ik vind het er over het algemeen niet goedkoop (Rob is een uitzondering) Voordeel van de Rikketik: als je al een leuke Speedy voor een interessante prijs ziet, kun je altijd bedingen dat Ferry S. er eerst een blik op werpt voordat je de koop sluit; hij staat er ook altijd!

De laatste keer dat ik er was heb ik nog wel een mooie pre-moon Speedy gezien. Persoonlijk zou ik naar een uitvoering met een 861 uurwerk zoeken (is al vintage en toch een degelijk uurwerk).

Menno

De mijne:

Dan doe ik de mijne ook om, kun je kiezen: met en zonder datum;)

thieuster Schreef:

Maar
ik vind het er over het algemeen niet goedkoop
(Rob is een uitzondering)

Menno

Wat neemt Rob dan zoal mee naar de Rikketik? Op zn website staat meer dan wat op zn website te koop staat, maar ook vintage enzo? Zou voor mij misschien een reden zijn om toch te gaan…

Groeten

Tenzij onvoorziene omstandigheden ga ik naarde Rikketik.
12uur bij de koffiestand is een vast onderdeel van dit bezoek.
En zoals gewoonlijk zijn de wensen groter dan de draagkracht.

Ik zal er ook zijn, samen met ander lid een tafel. Ter verkoop (en voor forum leden natuurlijk voordelig…), de Prometheus Ocean Diver Gmt en de Chrono uitvoering!

Hoop veel mede forummers te zien!

Ik heb veel vintage, maar die verkoop ik pas als ik echt geld nodig heb :slight_smile:

Misschien kan ik wel een Helmet missen… geserviced, kast als nieuw en met saffier. Maar dan moet je wel 250 euro aftikken…

Wat neemt Rob dan zoal mee naar de Rikketik? Op zn
website staat meer dan wat op zn website te koop
staat, maar ook vintage enzo? Zou voor mij
misschien een reden zijn om toch te gaan…

Groeten

Mail 'm even! Uit ervaring weet ik dat hij meestal wel iets ‘vintage’ in de collectie heeft.

Menno

Waarschijnlijk kom ik ook wel kijken en misschien wel kopen als er wat leuks is:D

Aangezien ik 14 januari niet naar de Limbo-watch meeting kan lijkt het me wel leuk om naar de Rikketik te gaan.

Het zal vooral kijken worden, misschien een leuk horlogebandje en tools om banden te verwisselen. Neem aan dat dat daar te koop is?

Misschien kan ik wel mijn vader overhalen om mee te gaan, die mag wel eens een nieuw horloge kopen.

ook ik zal weer van de partij zijn op de rikketik, even lekker rondneuzen,misschien nog wat kopen en nog wat leden van het forum ontmoeten.

tot de 16e

grt arie.

Ook ik zal er zijn om o.a. forum leden te ontmoeten. Ik wil een stel horlogeboeken, o.a.Omega, Vintage wathes en Breitling en oude tijdschriften van Chronos. Van dat geld wil in een duikerje, een Bell Matic of een chronograafje van Seiko scoren.Ik denk dat ik een zeldzame Universal Aero-Compax draag.

“Het kostbaarste bezit van een mens; … tijd.”

Veels te warm daar krijg een hyper aanval:(

P.Slootweg Schreef:

Ik wil een stel horlogeboeken en oude tijdschriften van Chronos.

:smiley:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,259675

Upje om de weekendlezers er ook op te wijzen dat de Rikketik a.s. zondag is.

Menno